Ar kasos kvitas gali nuslopinti erekciją?

 
Ar jūsų draugužis reikiamu metu bus pasirengęs ir išliks tvirtas iki pat laimingos pabaigos? Tai priklauso nuo daugybės faktorių, pradedant to, ką jūs valgote, ir baigiant tuo, su kuo miegate.

Erekcija yra ne kas kita, kaip sklandus kraujo pritekėjimas į varpą. Taigi širdis – organas, pumpuojantis kraują – turi funkcionuoti nepriekaištingai. Visa, kas kenkia širdžiai, kaip antai viršsvoris ar rūkymas, kenkia ir vyriškam pasididžiavimui.

Kitas svarbus faktorius, lemiantis erekcijos kokybę – testosterono kiekis organizme. Taigi reiškiniai ir faktoriai, kurie slopina testosterone gamybą, taip pat slopins ir jūsų galimybę būti parengtyje. Štai kodėl svarbu žinoti, kas jums padeda ir kas – kenkia. Kai kurie jūsų priešai – tikrai netikėti!

Parduotuvės kvitai. Daugumoje kasos kvitų spausdinimo terminalų naudojamas popierius ir rašalas, kuriuose randamas didelis bisfenolio A (BPA) kiekis. Tai cheminė medžiaga, kuri skatina organizme moteriško hormono estrogeno gamybą. Padaugėjus organizme estrogeno, erekcija gali susilpnėti. Tas pats rašalas naudojamas ir spausdinant loterijos bilietus, bagažo kvitus oro uostuose. BPA taip pat gausu daiktuose, pagamintuose iš kietojo plastiko, ir konservuotuose maisto produktuose. Kuo dažniau turėsite sąlytį su jais, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų kūne prabus nepageidaujami reiškiniai.

Desertai. Vartojant daug cukraus – nesvarbu, ar saldinant kavą, ar suvalgant jo paslėpto torto gabalėlyje – priverčia jūsų gliukozės koncentraciją šoktelėti aukštyn, dėl to organizmas išskiria daugiau hormono insulino. Insulinas pristabdo testosterono gamybą. Pasak mokslininkų, kaip tik šis gliukozės, insulino ir testosterono tarpusavio ryšys didžia dalimi lemia ir rytinę erekciją: ji pasireiškia tada, kai vos prabundate, bent 5-6 valandas neturėjęs nė kąsnelio burnoje. Tada gliukozės kiekis kraujyje žemas, o testosterono – maksimalus.

Per mažai miego. Atlikus tyrimą nustatyta, kad jaunų vyrų, per naktį miegančių po mažau nei 5 valandas, organizme jau po keleto dienų 10 procentų sumažėja testosterono lygis. Miegas būtinas testosterono gamybai. Jei miegate nepakankamai – mažiau nei rekomenduojamos 8 valandos per parą – nenustebkite, kad erekcija – nebe tokia, kaip anksčiau.

Vaikas miegamajame. Miegant šalia kūdikio – nebūtinai toje pačioje lovoje, užtenka tame pačiame kambaryje – ir daugiau procentų sumažėja testosterono lygis. Viena vertus, gali būti, kad naktimis vis prabundantis kūdikis elementariai trukdo išsimiegoti. Tačiau esmė – ne tik tame. Notre Dame ir Nortwestern universitete atliktų tyrimų duomenimis, testosterono kiekio sumažėjimui daugiausia įtakos turi pats faktas, kad netoliese miega kūdikis.

Soja. Soja, be kurios dažnas vegetaras neįsivaizduoja savo meniu, turi medžiagų, kurių poveikis panašus į moteriškų hormonų estrogenų. Šiek tiek sojos nenuslopins jūsų libido. Tačiau jei valgysite jos kasdien – nenustebkite jei netrukus apniks ir problemos su erekcija.

Namisėdos būdas. Vitaminas D – svarbus elementas testosterono gamybai. Kai jo stinga, vyriško hormono kiekis sumažėja 20 procentų. Deja, tiek, kiek vitamino D gauname su maistu, organizmui nepakanka – būtina kasdien pabūti ir gryname ore, kad odą paliestų saulės spinduliai. Beje, jais piktnaudžiauti taip pat nepatartina, tačiau pabuvus kasdien mažiausiai po 10-20 minučių gryname ore viskas greitai ir vėl stosis į savo vietas. O tiksliau – tiesiog atsistos.

Per daug bėgimo. Taip, taip, net ir šio madingo sporto gali būti per daug. Jei per savaitę nubėgate po 60 ir daugiau kilometrų, gali sutrikti ryšiai tarp jūsų smegenų ir hormonus išskiriančių liaukų, dėl to daugelio profesionalių bėgikų organizme aptinkami mažesni nei vidutiniai testosterono kiekiai.

Alkoholis. O ne! Tikriausiai nemanote, kad tas bokalas alaus gali ilgam nuvarginti jūsų draugužį. Bet, pasirodo, gali. Kai kurie alkoholiniuose gėrimuose esantys komponentai (pvz. apynių – aluje, ar giminingi junginiai – vyne, likeryje) papildo jūsų organizmą į estrogenus panašia substancija, kuri neišvengiamai mažina testosterono kiekį. Tokio poveikio galima tikėtis suvartojant daugiau nei 2 alkoholio porcijas per dieną.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras