“Dainuojančios ” vaginos sindromas, ką daryt

Bad-Sex.jpg
 
Bent kartą gyvenime kiekviena lytiškai aktyvi moteris yra susidūrusi su mažyte, tačiau nemalonia problemėle – makšties “dainavimu” lytinių santykių metu. Tikrai nieko baisaus jei šis garsas tiesiog išsprūsta iš ten, tačiau visai nejuokinga tampa, kada moterį ši bėda vargina nuolatos. Juk tokie pašaliniai garsai gali turėti neigiamos įtakos seksualiniam gyvenimui.

Taigi, dalinamės specialistų patarimais, kurie, tikime,  padės kovoje su vaginos polinkiu “dainuoti”.
 

Vaginos garsų priežastys

Ekspertai tokius garsus paaiškina patekusiu oru į makštį trinities metu. Dažnai makšties “dainavimas” siejamas su kitu gan gerai visiems žinomu terminu “Šuniuko stiliumi” . Ir nors sekso poza “Dogy style” gali iššaukti tokius nepageidaujamus garus, vien dėl to neverta atsisakyti šios klasikinės pozos. Jau geriau rasti kitą problemos sprendimo būdą.
 

 

Kokie yra problemos sprendimo būdai?

1.  Sutepkite ją. Britų seksologas Young Melinda esant šiai problemai rekomenduoja naudoti lubrikantus. Specialūs kremai arba lubrikantai suminkština makštį ir padeda išvengti trinties metu atnešamo oro į ją. Slydimas ir geras sukibimas su vyrišku pasididžiavimu makščiai ir pačiai moteriai leis pajausti kur kas geriau.
 
2.  Pratimai
. Taip pat seksologai rekomenduoja stiprinti ir makšties raumenis. Garsaus vaginos plepėjimo gali padėti išvengti makšties treniruotės ir vaginos kamuoliukų naudojimas. 

Pirmiausia išmokite suspausti makšties raumenis. Šlapinimosi metu suspauskite makšties raumenis, o po trijų sekundžių juos atpalaiduokite. Tokiu būdu lengviausiai pajusite ir įvertinsite  kaip dirba vaginos raumenukai. 

Taip pat seksologai šiai problemai spręsti rekomenduoja ir “Pooping” pratimus. Trumpai tariant, tai gimdymo pratimas, kada reikia stumti. Šie pratimai padės treniruoti reikiamus raumenis, dėl kurių neveiklumo į makštį nesunkiai patenka oro. 

Darant makšties raumenų treniruotes (Kegelio pratimus) svarbu taisyklingai kvėpuoti, o šioms treniruotėms nebūtina skirti papildomo laiko. Dirbkite su intymiais raumenukais darbe, sekso metu, atlikite juos sėdint ar stovint. Taip pat efektyvu naudoti ir vaginos kamuoliukus – trenerius, kuriuos taip pat galima įsidėti į makštį  vaikštant ar užsiimant buities darbais.

Galbūt nesate sporto ir gimnastikos pratimų mylėtoja, tačiau intymių raumenų treniruotės buvo aprašomas ir  “Kama Sutroje”. Senovėje moterys šiems pratimus laikė meilės menu, kurio metu pajausdavo nežemišką malonumą vien tik treniruojantis. Tad gal ši priežastis taps žymiai svaresnė nei būtinybė sportuoti.


 
3.  Masažas ir pritūpimai


Jeigu jūsų makšties raumenukai ištreniruoti puikiai ir nesiskundžiate šia problema, tačiau vis vieną vargina makšties garsai, prieš sueitį  moterims rekomenduojama uždėti ranką ant pilvo, virš gaktos, atsipalaiduoti ir šiek tiek paspaudžiant, sukamais judesiais, masažuoti apatinę pilvo dalį.  Šis metodas padės išguiti susikaupusį orą ten dar prieš lytinius santykius.

Tačiau yra ir dar vienas būdas. Pusvalandį  prieš lytinį aktą, išgerkite stiklinę vandens, o tada atlikite 5 -7 pritūpimus.  Kojas laikykite pečių plotyje, o sėdmenis pritraukite prie grindų.
 
Garsai iš makšties lytinio akto metu gali būti rimta problema. Ir nors makšties garsai sveikatai pavojaus nekelia, jie kaip reikiant gali apkartinti seksualinį poros gyvenimą. Todėl svarbu pasitelkti tokius būdus, kurie neverstų atsisakyti įvairesnio sekso, o paskatintų imtis paprastų, tačiau labai efektyvių  priemonių.


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras