Kas yra dželkingas ir ar nuo to jūsų penis padidės?

uuu.jpg
 
Domitės naujais natūraliais metodais, kaip padidinti savo penį? Ką gi, toks yra. Ir jis vadinamas dželkingu. Kas tai per metodas? Tuojau paaiškinsime.

Dydis pervertinamas

Ar penio dydis svarbus, ar ne, ginčijasi tiek vyrai, tiek moterys. Šiaip ar taip, akivaizdu: daugelis vyrų nepatenkinti savo penio ilgiu ir, jei tik galėtų, mielai jį padidintų bent keliais centimetrais. Atliekant vieną mokslinę studiją apklausta per 200 vyrų. Paaiškėjo, kad nė vienas apklausos dalyvių nėra patenkintas savo penio dydžiu! Ką tai galėtų reikšti? Arba mokslininkai atsitiktinai ir netyčia apklausai atrinko vyrus, kurių peniai labai maži, arba penio dydis yra vienas labiausiai paplitusių vyrų kompleksų.

Šiandieninė žiniasklaida ir reklama vis mėgina įpiršti nuomonę, kad vyro penio ilgis – labai svarbu. Vis dėlto realybė kiek kuklesnė. Taip, moterims patinka kiek didesnis nei vidutinis penis. Tačiau jei jis erekcijos būsenoje pasiekia didesnį nei 18 centimetrų ilgį, daugeliui dailiosios lyties atstovių tai atrodo truputį per daug. 
 

 

  • 2015 metų duomenimis, vidutinis penio ilgis erekcijos būsenoje – 13,13 cm;
     
  • Neerekcijos būsenoje vidutinis penio ilgis – 9,16 cm;
     
  • Rūkymas neigiamai veikia vyro galimybes pasiekti pilnavertę erekciją;
     
  • Vos 6 procentai vyrų nuolat naudoja XL dydžio prezervatyvus;
     
  • Ilgiausias užregistruotas penis pasaulyje erekcijos būsenoje pasiekė 34,3 cm.
     


Viskas, ką turėtumėte žinoti apie dželkingą

Kas tai yra? Dželkingas (angl. jelking) – tai penio ištempimas ranka siekiant suteikti jam daugiau ilgio arba sustiprinti erekciją. Dželkingo techniką galima būtų palyginti su melžimu.
 

Kaip tai atliekama?

1. Pradėkite penio apšildymu – tai galite atlikti pridėję prie jo šiltą rankšluostį.

2.Dabar švelniai patempkite penį pirmyn, pasukiokite į kairę, dešinę, palenkite žemyn.

3.Patepkite ranką lubrikantu.

4. Rodomuoju piršti ir nykščiu suformuokite ratą, tarsi rodytumėte ženklą OK, ir apglėbkite penį prie pagrindo.

5. Slinkite iš pirštų suformuotą žiedą aukštyn, link penio galvutės.

6. Penio viršūnės nelieskite, pirštus atleiskite, grįžkite prie penio pagrindo ir judesį pradėkite iš naujo.

7. Kartokite jį 5-10 minučių per dieną, 3 kartus per savaitę.
 

Dažniausiai kalbant apie dželkingą pasigirsta rekomendacijų naudoti jį tik peniu nesant erekcijos būsenoje. Tačiau kaip nuo šio judesio nesusijaudinti, patarimų nėra. Taigi veikiausiai erekcija vis dėlto yra natūrali šio proceso dalis.

Kaip tai veikia? Atliekant dželkingą, į genitalijas, visų pirma – penį – priteka daugiau kraujo. Reguliariai atliekant tokį masažą, kraujo, pritekančio į genitalijas, kiekis vis didėja. Tai ir lemia erekcijos sustiprėjimą bei penio padidėjimą. 

Ar tai saugu? Kadangi kalbama apie penio tempimą nuo pagrindo, nenuostabu, jog yra ir rizikos veiksnių. Tarp galimų grėsmių – penio audinių įtrūkimai, kapiliarų plyšimai, o persistengus su tempimo jėga – net ir erekcijos sutrikimai. Taigi jei vis dėlto nuspręsite pabandyti – darykite tai neskubėdami ir ne pernelyg stipriai: atsiminkite, kad ant kortos pastatyta išties daug. Tarp dažniausiai pasitaikančių klaidų – pernelyg greiti judesiai, per ilgos „treniruotės“, taip pat judesiai penio nesušildžius.  

Ar tai veiksminga? Tiesą sakant, tokios metodikos veiksmingumas kelia pagrįstų abejonių. Nepaisant to, kad internete apstu besigiriančiųjų puikiais rezultatais, moksliškai tokio metodo veiksmingumas nėra įrodytas. Taigi kas iš tikrųjų yra dželkingas – ar puiki treniruotė, ar tuščias laiko švaistymas, spręsti jums.

 


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras