Kelias į kiekvieno vyro širdį

 
4 komentarai
Apie juos mūsų dienomis negirdėjo tikriausiai tik ypatingos tinginės. „Vumbildingas“ – vaginalinių raumenų vystymo technika. Ši gimnastika padeda moteriai laikyti vaginalinius raumenis tonizuotus, ir tai leidžia išvengti raumenų ištampymo po gimdymo arba leidžia pajusti vaginalinį orgazmą. (Primename, kad pagal statistiką dauguma moterų patiria klitorinį orgazmą).

Dar nuo senų laikų egzistuoja specialūs pratimų kompleksai, kurie leidžia treniruoti vaginalinius raumenis. Intymų raumenų treniruotėmis moteris užsiimdavo nuo nepamenamų laikų. Tarkim, senovės Kinijoje imperatorės sugulovės būdavo supažindinamos su specialiomis žiniomis ir mokėdavo profesionaliai valdyti savo intymius raumenis. Treniruotėms jos naudodavo akmeninius arba medinius kiaušinius. O užsiėmimai trukdavo kiekvieną dieną po 20-30 minučių.

Mūsų laikais egzistuoja daug mokyklų ir technikų (tarkim Kėgelio pratimai, įvairios intymios treniruotės, geišų mokyklos ir pan.). Tačiau ne visos turi laiko lankyti tokio pobūdžio kursus arba nėra įsitikinusios, kad pasieks norimą rezultatą. Pats paprasčiausias būdas pasitikrinti – vaginaliniai kamuoliukai. Jų galite rasti įvairiausių rūšių, dydžių, medžiagų, paviršių, jie gali turėti vibraciją.

Iš pradžių reikia sutraukti ir atpalaiduoti reikiamus raumenis. Įsivaizduokite, kad stengiatės nutraukti šlapinimąsi. Tai atlieka būtent tie raumenis, kuriuos ir reiktų treniruoti. Iš pradžių reikia pajusti juos be treniruotės ir išmokti juos suspausti. Kai išmoksite manipuliuoti šiais raumenimis, neveikiant pilvo presui ir užpakalio raumenims, vadinasi, reikia pradėti treniruotis.

Visi pratimai naudojant kamuoliukus atliekami atsistojus, ištiesus rankas prieš save arba jas uždėjus ant liemens. Specialus kremas padės išvengti diskomforto treniruotės metu. Prieš ir po kamuoliukų naudojimą jie yra nuplaunami po šiltu vandeniu.

Pratimai su vaginaliniais rutuliukais

Pasistenkite įtempti vaginos raumenis, kad apgaubtumėte kamuoliuką, mintyse padalinkite vaginą į tris dalis. Apatinė dalis – tai raumenys, kurie uždaro įėjimą į vaginą. Šie raumenys labiausiai išvystyti, todėl ir pratimai čia atliekami paprastai.

Vidurinė dalis – tai pačios vaginos raumenys. Reikėtų sugebėti atskirti ir kontroliuoti kiekvieną šių raumenų veiksmą. Viršutinė dalis – ten yra gimdos kaklelis.

Išmokti kontroliuoti visus šiuos raumenis – sudėtingas dalykas, tačiau būtent gebėjimas kontroliuotis visas tris šias dalis leis ir jums, ir jūsų partneriui patirti nežemiškus malonumus.

Po kamuoliuko įvedimo į vaginą būtina juos laikyti viduje, intensyviai spaudžiant ir atleidžiant vaginos raumenis. Reikia išmokti judinti kamuoliukus aukštyn-žemyn, kairėn ir dešinėn, keičiant įtampą ir atpalaidavimą – nes būtent ši kaita ir teikia efektyvų rezultatą. Treniruoti raumenis patariama kasdien. Iš pradžių treniruotės gali atrodyti nuobodžios ir nereikalingis, tačiau jei nepasiduosite šiems pojūčiams, o susikoncentruosite ties rezultatu, po kurio laiko treniruotės jums atneš lengvą susijaudinimą, o gal ir orgazmą.

Vaginaliniai rutuliukai:

  • sustiprina vaginalinius raumenis;
  • leidžia reguliuoti vaginos apimtį;
  • dovanoja sekso metu aštrius pojūčius abiems partneriams;
  • tinka seksualiniams žaidimams.

Ne visi žino, kad egzisuota trys vaginalinių kamuoliukų treniruočių etapai. Pirmajame etape rekomenduojama naudoti virvute sutvirtintus kamuoliukus, kurių svoris neišcentruotas.

Antrajame etape naudojami sunkesni mažesnio diametro kamuoliukai. Raumenys treniruojami tada, kai jūs bandote išlaikyti kamuoliukus vaginos viduje.

Trečiajo etapo treniruočių metu yra naudojamas specialus kabliukas ant kurio pakabinami specialūs svareliai ir vaginos raumenimis ši masė yra laikoma.

Nuo vieno etapo prie kito būtina eiti palaipsniui.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai (4)
Aišku, kad neskauda, sakyčiau viena iš maloniausių mankštų ;)
o paskui neskauda raumenuku?
aš irgi turiu tuos kamuoliukus, labai daug keliauju, todel treniruojuosi keliaudama kiek tik galiu ;)
Tikrai galiu patvirtinti, po vaikucio gimimo zmona pradejo daryti kegel pratimus ir rezultatu tikrai dave puikiu! tik kamuoliukus kol issirinkom prireike daug laiko ir atsitaikem, bet siaip tai super!
Naujas komentaras