Patarimai vyrams: kokie pratimai gali pagerinti sekso kokybę?

 
Niekam ne paslaptis, kad sportas užtikrina geresnę sveikatą. Bet ar žinojote, kad sportas gali pagerinti ir sekso kokybę? Treniruojantis 3-4 kartus per savaitę galima pasiekti itin gerų rezultatų: pagerinti ištvermę ir lankstumą.

1. Svarmenų kilnojimas

Svarmenų kilnojimas aprūpina organizmą testosteronu, kuris ypač svarbus vyrų lytiniam potraukiui. Svarmenų kilnojimas stiprina krūtinės ir rankų raumenis, didina ištvermę, todėl lovoje galėsite išbandyti daug daugiau. Kai kurie gydytojai rekomenduoja vyrams kilnoti svarmenis vien tam, kad padidintų lytinį potraukį.

2. Kėgelio pratimai

Taip, jie tikrai naudingi ne tik moterims.  Kėgelio pratimai ypač naudingi vyrams, kurie skundžiasi ankstyva  ejakuliacija. Kėgelio pratimus vyrai gali atlikti šlapinantis arba varpai esant erekcijos būsenoje. Šlapinantis pabandykite 10 sekundžių sulaikyti šlapimą arba, varpai esant erekcijos būsenai, pabandykite pakelti varpą, naudojant vien tik jos raumenis, ir taip pat skaičiuokite iki 10. Pratimą kartokite tol, kol pajusite lengvą nuovargį.

3. Joga

Tiems, kurie nori būti bent truputį lankstesni, jogos pratimai, matyt, geriausiai tai gali padaryti. Sekso ekspertai teigia, kad joga gali padėti padidinti ištvermę, lankstumą bei pagerinti sekso kokybę.

4. Greitas ėjimas

Harvardo universiteto mokslininkai net 50 metų darė tyrimus, kurių tikslas buvo išsiaiškinti, kokie pratimai labiausiai tinkami pagerinti sekso kokybę. Tyrime dalyvavo virš 30 000 žmonių, ir paaiškėjo, kad greito ėjimo pratimai padėjo net 30 procentų tyrime dalyvavusių vyrų, kurie skundėsi erekcijos sutrikimais.  Greitas ėjimas gerina kraujotaką, ir dėl šios priežasties vyrai rečiau skundžiasi erekcijos  sutrikimais.

Be to, greito ėjimo metu išsiskiria endorfinų, kurie padeda atsipalaiduoti, o tai taip pat gali turėti  įtakos sekso kokybei.

5. Plaukimas

Plaukiojimas baseine po pusvalandį per dieną bent tris kartus per savaitę padidins ištvermę, todėl partnerei tai tikrai patiks.

Pabandykite reguliariai atlikti bent vieną išvardytų pratimų (arba visus!), ir pastebėsite, kad ne tik pagerėjo lytinė funkcija, bet ir sutvirtėjo raumenys. Tai patiks ne tik Jūsų partnerei, bet ir Jums!

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras