Seksualinė ištvermė lovoje. Kaip ją ugdyti?

 
Tikriausiai visi be išimties esame girdėję libido sąvoką. Tai seksualinė energija, dėl kurios egzistuoja visa gamta. Libido mumyse skatina suktis norų, troškimų varikliuką, kuris ragina siekti tikslų ir nenuleisti rankų. Ši sąvoka dažniausiai minima kalbant apie lytinį potraukį, kuris kiekvienam žmogui yra įgimtas. Tačiau ne retai nutinka taip, kad lytinis potraukis nestovi vietoje, priešingai – jis kinta.

Ar kada nors teko girdėti, jog seksualinę apatiją, geismo stygių galima sieti su ištvermės trūkumu. Tyrimų rezultatai byloja, jog būtent per maža fizinė veikla slopina lytinį potraukį. Nenusiminkite, pakelti libido iki maksimumo visai nesunku, tereikia ryžto, užsispyrimo ir ,žinoma, didžiulio noro. Reguliariai atliekamų pratimų dėka galėsite džiaugtis ne tik pagražėjusiomis kūno linijomis, išaugusiu pasitikėjimu, tačiau vyrai net 30% sumažins erekcijos sutrikimus.Taigi kokie tie pratimai, padėsiantys išlaikyti ir mėgautis aktyviu seksualiniu gyvenimu?

Širdžies veiklą gerinantys pratimai.

Reguliarios treniruotės, pavyzdžiui, bėgiojimas, važinėjimas dviračiu, plaukimas ar tiesiog greitas vaikščiojimas, padės jūsų širdžiai išlikti pačiame jėgų žydėjime ir pasiruošti aistringai meilės nakčiai. Atlikti tyrimai atskleidė stulbinančius rezultatus, jog moterys, kurios po intensyvios treniruotės mėgavosi erotiniais filmais, susijaudino žymiai greičiau negu tos, kurios tuo metu neužsiėmė jokia fizine veikla.

Pilatesas.

Šią mankštą meilės ekspertai rekomenduoja visoms, kenčiančioms stuburo skausmus. O skausmas – vienas pagrindinių trukdžių kokybiškam meilės aktui. Šios mankštos metu sustiprinsite dubens bei klubų raumenis, o kuo raumenukų būklės bus geresnė, tuo pojūčiai lovoje labiau džiugins. Norėdamos patirti dar intensyvesnius orgazmus, nepamirškite vidinių makšties raumenų treniruočių. Tam puikiai tiks vaginaliniai rutuliukai, jų dėka laikui bėgant mankšties raumenys taps tvirti kaip plienas, o Jūs ir mylimasis mėgausitės siautulingais, kūną užliejančiais orgazmais.

Lankstumas.

Kiekvienas norime turėti lankstų, dailų kūną, nes tai praverčia ne tik gyvenime, tačiau, be jokios abejonės, ir lovoje. Po dienos darbų svarbus sugebėti atpalaiduoti įtampą, susikaupusią raumenyse, išlaisvinti pilvo, dubens raumenis. Sueitis taps lengvesnė ir įmantresnes pozas atlikti bus paprasčiau, nepristigsite energijos ir ištvermės. Todėl kūno tempimo pratimus rekomenduojama atlikti kasdien, nors po 10 minučių ir Jūsų kūnas sužydės kaip gražiausiai pavasarinė gėlė.

Norėdami visiems laikams atsikratyti Jus kamuojančios problemos, skubėkite įsigyti knygą  "Kaip prailginti seksą". Ji laukia Jūsų!

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras