Tarsi vaikščiotumėte lynu: 6 būdai orgazmui kontroliuoti

orgazm.jpg
 
Tikriausiai ne kartą girdėjote: kuo ilgiau jums pavyks balansuoti ant ribos „tuoj baigsiu“ ir „dar stabtelėkime“, tuo stipresnis ir galingesnis bus orgazmas, kai pagaliau leisite sau panirti į malonumą. Štai keletas metodų, kurie padės jums sėkmingai balansuoti ant lyno, skiriančio vis stiprėjantį susijaudinimą ir didįjį O.

Kalbant apie seksą, dauguma žmonių nori patirti tai, kas maloniausia ir stipriausia. Į karščiausią, ilgiausią ir visą kūną supurtantį orgazmą kai kurie eina visą gyvenimą. Ne visiems pasiseka savo kailiu patirti, kas tai yra. Taigi šį kartą siūlome metodus, kurie leis ne tik priartėti prie kulminacijos, bet ir maksimaliai ją sustiprinti. 
 

Kas gi tas balansavimas?

Balansavimas – tai orgazmo kontrolė, arba orgazmo atidėjimas. Ji dažnai lyginama su vaikščiojimu lynu ar... banglenčių sportu. Visos šios metaforos padeda lengviau suvokti ir įsisąmoninti, kaip reikia manipuliuoti orgazmu, kad galiausiai jis užlietų visą kūną itin stipria malonumo banga.

Tokio efekto pasiekiama iš anksto nusiteikus neleisti sau baigti vos priartėjus orgazmui ir kaip galima ilgiau išlaikyti maksimalų susijaudinimo lygį be kulminacijos. Kurį laiką pasipraktikavus, šio meno galima išmokti ir kada tik panorėjus padovanoti sau maksimaliai stiprių pojūčių. Atidėtas orgazmas gali sukelti nekontroliuojamus traukulius arba atvirkščiai – kūnas po jo kurį laiką lieka sustingęs. Neišsigąskite, tai – visai nepavojinga. Tokius pojūčius sukelia patirtas ekstremalus seksualinis pasitenkinimas. Jo galima pasiekti tiek vienai, tiek su partneriu. Kai kurie žmonės taip išmoksta kontroliuoti ne tik savo, bet ir partnerio orgazmus. 
 

Kaip orgazmą gali kontroliuoti moterys?

Yra daug metodų, kaip atlikti šią techniką, bet lengviausia – ta, kurios metu stimuliuojamas klitoris. Taško G orgazmas yra tiesiog klitorio stimuliavimas per makšties sienelę, taigi vis dėlto efektyvesnių rezultatų pasiekiama stimuliuojant klitorį iš išorės – taip lengviau jausti stimuliacijos intensyvumą bei kontroliuoti judesius.

Galima atlikti šią techniką naudojant įprastus stimuliacijos metodus, kaip antai glostymas, trynimas, laižymas, tačiau turėtumėte labai gerai žinoti, kokio stiprumo judesiai kokį efektą duoda. Stimuliuojant save pernelyg daug, orgazmas ateina greitai, o stimuliuojant per silpnai net ir be orgazmo galima pereiti prie atvėsimo periodo, kai norint priartinti kulminaciją tenka vėl viską pradėti iš naujo. Šiuo atveju tai – nerezultatyvus pasirinkimas, kadangi orgazmo atidėjimo esmė yra kuo ilgiau išsilaikyti ant bangos „jau beveik“, ir tik po kiek laiko leisti sau panirti į pasitenkinimą.

Galima bandyti prisijaukinti ir G taško orgazmą, tačiau stimuliuojant jautriausius taškus per makšties sieneles gali būti sunku tiek pajusti artėjantį orgazmą, tiek jį suvaldyti. Jei vis dėlto nusprendėte pamėginti pastarąjį metodą, galite aptarti technikos taikymą su partneriu arba tiesiog išbandyti tai su dildo ar vibratoriumi.
 

Kaip atsidurti ir išlikti „ant ribos“

Senas patikimas metodas. Tai – visoms moterims puikiai pažįstamas klitorio stimuliavimo metodas. Kitaip tariant, paprasta masturbacija, kurią galima atlikti pačiai, arba paprašyti, kad tai padarytų partneris. Pajutus artėjančią kulminaciją, tereikia judesius sulėtinti, klitorį spausti mažiau. Atsargiai, tai – subtilus momentas. Bet koks perteklinis judesys gali sukelti orgazmą, o pernelyg staiga sustojus dings artėjančio orgazmo pojūčiai. Turėkite omeny, kad stimuliuoti vienu greičiu – ne išeitis. Šiek tiek sulaikius orgazmą stimuliacija vėl turi sustiprėti, bet čia pat liautis, taip ir neleidus prasiveržti didžiajam O. Tai kartoti reikėtų vėl ir vėl, kol pagaliau taps neįmanoma kontroliuoti. Kai jau būsite pasirengusi, maksimaliai sustiprinkite klitorio dirginimą. Nenustebkite – orgazmas bus stipresnis ir galingesnis nei esate patyrusi iki šiol.

Naudojant lubrikantą. Taikant paprastos masturbacijos metodą, lubrikantas dažniausiai nenaudojamas. Bet jei įtrauktumėte jį į savo repertuarą, stimuliavimas įgytų naujų malonių pojūčių – šiaip ar taip, papildomas slidumas ten tikrai nepakenks. Atvirkščiai – jis padeda stimuliuoti klitorį stipriau, judesiai tampa sklandesni, o pojūčiai – nauji. Toks rutinos paįvairinimas ypač tiks moterims, kurioms iš pradžių sunkoka nusiteikti savęs patenkinimo seansui.

Naudojant vibratorių. Sudėtingiausias dalykas naudojant vibratorių yra tai, kad pojūčiai bus dar stipresni, nei jautriausias vietas stimuliuojant pačiai ar paprašius, kad tai darytų partneris, rankomis. Priartėjus prie kulminacijos, vibratorių reikėtų perjungti ant mažesnio greičio arba apskritai išjungti. Tuo pat metu galima stimuliuoti ir klitorį arba naudoti vibratorių su specialiu antgaliu klitorio stimuliacijai – taip atsiranda daugiau galimybių reguliuoti ir kontroliuoti savo pojūčius, puikių rezultatų galima pasiekti kaitaliojant klitorio ir vaginalinę stimuliaciją.

Truputis rizikos. Ar kada svajojote pasimylėti tokioje vietoje, kur jums gresia būti užkluptiems? Tokios svajonės aplanko daugelį porų. Bet nemaža dalis jų susilaiko pabūgusios, jog taip užklupti gali turėti rimtų nemalonumų. Tačiau jei įmantresnių vietų paieškosite masturbacijai ir orgazmo atidėjimo praktikai, rizika išlieka kaip pikantiškas dirgiklis, bet kartu ir sumažėja, nes paprasčiausiai tokius veiksmus kiek sunkiau identifikuoti net jei jus kas nors ir pamatys. Geriausia ir patogiausia vieta tokiems eksperimentams – jūsų automobilis, balkonas, pavėsinė jūsų namų kieme, ir panašiai.

Sekso metu. Lengviausias būdas orgazmo atidėjimą praktikuoti su kuo nors kitu – tai abipusis noras tai daryti kartu su partneriu. Tiesa, tokiu atveju jūsų intymus suartėjimas turėtų būti kitoks nei įprastai. Iš pradžių turėtumėte pasikalbėti apie savo norus bei tikslus, o paskui – atrasti jums priimtiniausią būdą atidėti orgazmą, arba vieno iš jūsų, arba abiejų kartu. Jums gali tikti visi čia išvardyti metodai ir įvairios jų kombinacijos. Svarbiausia – atraskite žodį, panašiai, kaip BDSM žaidimuose, kuris reikš, kad priartėjote prie ribos, ir duos signalą partneriui sušvelninti glamones.

Oralinio sekso metu. Ir vėl svarbiausia – įspėti partnerį apie tai, kad norite išbandyti šią techniką. Tiesa, kad nesijaustumėte, jog jis tik darbuojasi ten, apačioje, o jūs tarsi nedalyvaujate procese, pasistenkite atrasti ir savo vietą tokiuose meilės žaidimuose – arba per tinkamą pozą, kurioje jūs tuo pat metu galėtumėte stimuliuoti partnerį, arba karštomis kalbomis, kurios nuteiks pikantiškiems žaidimams. 


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras