Kaip miegas veikia seksualinį gyvenimą?

 
2 komentarai
„Aš pernelyg pavargęs (-usi)“ - vienas dažniausių pasiteisinimų, kuomet norima išvengti sekso. JAV atliktas tyrimas, kurio metu nustatyta, kad net 33 procentai moterų ir 25 procentai vyrų šį pasiteisinimą naudoja bent kartą per mėnesį. Šie skaičiai nustebino pačius ekspertus, tad jie nusprendė panagrinėti, koks ryšys tarp miego ir lytinio potraukio. Pateiksime keletą įdomiausių faktų apie seksą ir miegą:

1. 78 procentai visų apklaustųjų, kurie miega po 7-8 valandas per parą, teigė, kad jie visiškai patenkinti savo seksualiniu gyvenimu.

2. Moterys, kurios miega bent 7 valandas per parą yra labiau patenkintos savo partneriu.

3. Poros, kurios miega ilgiau nei 6 valandas per parą, savo santykiais yra patenkintos labiau.

4. Moterys teigia, kad po sekso joms užmigti daug lengviau. Vis dėlto, net 7 iš 10 moterų teigė dažniausiai nepatiriančios orgazmo...

5. Miego trūkumas skatina kortizolio (streso hormono) gamybą .

6. Jei per naktį miegama tik 5 valandas, testosterono lygis nukrenta net 10-15 procentų.

Ką daryti, kad miegas būtų kokybiškas?

1. 4 valandas prieš miegą nevartokite kofeino.

2. Venkite valgyti bent 2 valandas prieš miegą.

3. Negalvokite apie kitos dienos darbus ir iš miegamojo išneškite prietaisus, galinčius trikdyti miegą (kompiuterį, mobilųjį telefoną, ir t.t.)

4. Jūsų antroji pusė knarkia? Tai taip pat gali trukdyti gerai išsimiegoti, todėl apsvarstykite visus galimus variantus, kaip galima su tuo kovoti.

5. Prieš miegą pasiklausykite ramios muzikos.

Taigi, viskas atrodo lyg ir labai paprasta, tačiau kodėl tiek daug žmonių negali pasigirti gera miego kokybe?

Suaugusiems.lt

 
Komentarai (2)
Aha, tai va, kodėl taip gera... pamiegot :D
2
Naujas komentaras