Sijonuotos moterys kuria geresnį pirmąjį įspūdį

 
Moterys, dėvinčios sijonus yra laikomos sėkmingesnėmis nei tos, kurios pirmenybę teikia kelnėms kaip Hillari Clinton ir Angela Merkel, teigiama naujo tyrimo išvadose.

Kostiumėliai su kelnėmis turėtų būti tinkami drabužiai ambicingos karjeros verslininkėms, tačiau pasirodo, tai nėra tinkamas pasirinkimas siekiant sukurti palankų teigiamą įspūdį.

Tyrimu buvo atskleista, jog dėvinčios sijonus ir švarkelius moterys atrodo labiau savimi pasitikinčios, daugiau uždirbančios ir protingesnės nei jų bendraamžės, kurios renkasi kelnes.

Mokslininkai taip pat nustatė, kad kitų nuomonė dažniausiai yra paremta dėvimais drabužiais ir suformuojama per pirmąsias susitikimo sekundes.

Karen Pine, Herdforšyro universitete atliktame tyrime bendradarbiavusi psichologė, sakė: „Nuomonę, kuri paremta apranga, žmonės susikuria dar per pirmąsias susitikimo sekundes. Mus nustebino, kad kostiumėlis su sijonu paaiškėjo esąs labiau mėgstamas nei kostiumėlis su kelnėmis, nes prieš tai atliktų tyrimų išvadose buvo teigiama, kad moterys, kurios rengiasi vyriškesniu stiliumi, yra laikomos profesionalesnėmis“.

„Šie tyrimo rezultatai parodo, kad moterys gali rengtis moteriškai ir vis tiek atrodyti savimi pasitikinčios ir sėkmingos. Kostiumėlis su sijonu, atrodo, suteikia pusiausvyrą tarp profesionalumo ir patrauklumo“, - užbaigė profesorė K. Pine.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras