Tūkstančio ir vienos nakties mokslai

 
Paprastai Rytų meilės menas mums siejasi su ant indų Khadžuralo šventyklos sienų esančiais raižiniai, vaizduojančiais drąsias erotines scenas, arba garsiąją Kama Sutra.

Žinoma, iš karto galime mesti kontra argumentą: gal, sakykit, reikia toleruoti ir tokias, kai viena moteris tuo pat metu mylisi su keliais vyrais? Taip, islamas pripažįsta poligamiją, hinduizmas teigia, kad leistina viskas, kas kitam nedaro skriaudos. Rytiečių laisvės ribos erotikoje kur kas platesnės nei mūsų – tokios jų tradicijos. Niekas nežada jų importuoti. Tačiau esmė kita: jų erotiniame gyvenime nėra nuodėmės ir bausmės už ją. Yra tik netobulumo sąvoka. Beje, rytų religijoje nėra pragaro. Nors nėra šios gąsdinančios institucijos, bet būtent Rytuose mažiausias seksualinių iškrypimų skaičius.

Per kančias į žvaigždes?

Kama Sutroje aprašytos vyro pareigos ne vienam mūsų kelia siaubą. Kiek reikia prakaituoti, kad išmoktum tą 1001 smūgį? Argi kas gali šitai ištverti? Geriau jau būti netobulam…Rytietis nuo mažens žino, kad vyrai mažiau dieviški nei moterys, kurių meilės energija neišsemiama. Todėl jie privalo ilgai ir kantriai tobulinti savo potencialumą. Mantak Chia, seksologijos tao autorius, moko vyrą: “Nedėk morkų ir žirnių į puodą, kol jame neužvirė vanduo”, kitaip tariant, palauk kol partnerė bus pasiruošusi meilės aktui. Moteris turi teisę pajusti palaimą. Tai teigiama šalyje, kur niekam nė į galvą neateina mintis skelbti vyrų ir moterų lygybę. Tačiau meilės reikaluose abiejų lyčių atstovai turi labai konkrečias teises ir atlieka jiems skirtus vaidmenis. Jeigu kinas po lytinio akto tuojau pat imtų saldžiai knarkti, kitą rytą iš gėdos turbūt pasidarytų charakiri. Nuolankiausios Rytų moterys nepasižymi kuklumu, jos – visų veiksmų iniciatorės, aktyvioji pusė. Kama Sutra teigia, kad tarp 64 patrauklios moters sugebėjimų privalo būti dainavimas, rašymas ir meilės pozų išmanymas.

Palaiminga energijos tėkmė

Tao moko, kad geras seksas – tai vyriškos jang ir moteriškos jin susijungimas. Juk ir bioenergetikai teigia, jog lytinis aktas yra energijos srautas, o orgazmas – tam tikra elektros iškrovos forma. Taigi, pagal tao mokymą į seksą turi įsijungti visi pojūčiai. Neįmanoma mylėtis paskubomis, bet kur ir bet kaip, nenusirengus – tai tas pats, kas valgyti obuolį įvyniotą į celofaną. Todėl rytiečiams meilės pozos – ne kokia nors įmantri akrobatika, o tikslingos figūros, padedančios tekėti energijai tarp skirtingų kūno čakrų. Tos, mūsų supratimu, neįtikėtinai sunkios, labai nepatogios ir net pavojingos pozos kaip tik ir yra kelias į tobulus santykius. Rytietėms turėtų juoką kelti dabar mūsų spaudoje kaip naujovė aptarinėjamas G taškas. Kama Sutroje aprašytos keistos pozos skirtos tam, kad jaudintų būtent tą paslaptingąjį tašką.

Seksas – meditacija?

Rytiečiams nesvarbu ir laikas – partneriai gali labai ilgai išbūti nejudėdami meilės glėbyje. Jiems seksas – tarsi kantrybės išbandymas, savotiška meditacijos forma.

Mes stengiamės kuo greičiau pasiekti viršūnę, elgiamės tarsi per varžybas, nes laikomės teorijos, kad kuo stipriau užtaisysime, tuo stipriau iššausime. Todėl nervingai ieškome vis naujų susijaudinimo būdų. Rytiečiai mano, kad reikia kaupti seksualinę energiją ir, svarbiausia, sugebėti pajusti jos tėkmę. O čia jau menas – privaloma mokėti laiku atsipalaiduoti arba įtempti raumenis, drauge kontempliuoti. Jų nuomone, mums prieš sueiti peršami visokie pašaliniai dirgikliai (erotiniai filmai, žurnalai) tik blaško dėmesį – partneriai praranda tarpusavio kontaktą. Negalima vartoti ir alkoholio, nes meilės aktas taps ne sprogimu, o sudrėkusio parako šnypštimu.

Taupiųjų vyrų sėkmė

Dar viena mūsų įsitikinimams priešinga rytiečių teorija – kad vyras gali pasiekti orgazmą be sėklos išsiliejimo. Cheikh Nefzani savo Kvepiančiame sode rašo:” Sperma yra gyvybės vanduo, jeigu ją taupysi, visada sugebėsi patirti meilės palaimą”. Anot jo, kartu su išsiskyrusia sėkla vyras praranda dalį savo energijos, jaučiasi liūdnas ir išsekęs. Tuo tarpu rytietis patiria malonumą ir toliau išlieka kupinas jėgų. Be abejo, tokį aktą galima atlikti po daugelio kantrių bandymų, bet kur kas geriau viena rafinuota sueitis, nei daug skubių “numerių”. Ypač turėtų taupyti savo spermą vyresnio amžiaus vyrai. Tą darydami Rytų meilužiai visai nebijo senatvės. Net ir jaunos moterys nesibodi pagyvenusių partnerių, priešingai, jos vertina jų patirtį ir rafinuotumą. Tao mokyme nėra žodžio apibrėžiančio impotenciją. Tais atvejais, kai samurajus nesugeba susijaudinti, yra sumanyta tam tikra “munkštoji” technika, suteikianti nė kiek ne mažiau malonumo.

Meistriškai grojantis orkestras

Analizuojant Rytų meilės meną susidaro įspūdis, kad vien tik ir siūloma vyrams skraidyti nuo gėlytės ant gėlytės. Rytų šalyse buvo išgalvoti ir haremai, tai ar galima kalbėti apie ištikimybę? Vis dėlto Tao mokymas nepripažintų idealiu meilužiu tokio “erelio” kaip Julio Iglessias., kuris giriasi turėjęs 1000 moterų Ne moterų skaičius svarbu. Apskritai, ar verta skraidyti nuo gėlės ant gėlės, jeigu esmė ne kiekybė, o kokybė? Rytiečiai teigia: mylėkis kaip karalius, o ne kaip triušis. Visų pirma įsitikink, ar myli tą, su kuria myliesi. Juk širdis yra energijos srauto pagrindinė grandis. Jeigu širdis šalta – energijos upė ties ja bus užtvenkta ir malonumas pasiliks tik genitalijose, bet neužlies viso kūno. Rytų žmonėms seksas kaip arbatos gėrimas: jie moka ją plikyti kantriai, su visais ritualais ir pasimėgaudami. Mes įsimetame abejotinos kokybės pakelį į vandenį ir išsiurbiame paskubomis. Nenuostabu, kad greitai pabosta viena rūšis, ieškome antros, trečios. Retsykiais mus pakeri naujas skonis ar kvapas, kaip ir spontaniškas seksas – “meilė iš pirmo žvilgsnio” ar atsitiktinė sueitis. Rytiečiams seksas – menas. Kaip šokiuose.

Kam Kama Sutra kelia pasipiktinimą, tegul praleidžia šią informacija ir pasilieka savo nuomonę. Manome, kad žinojimas apie galbūt mums ir svetimą, sunkiai suprantamą meilės meną neatneš žalos. Kiekvienas atsirinks tai, ką sugebės pagal savo mąstymo lygį, išsilavinimą ir požiūrį į kitą žmogų.


 

 
Komentarai
Naujas komentaras