Vyrai ir moterys mato skirtingai (foto)

 
8 komentarai
Senas reklaminis triukas, jog parduoti padeda seksualumas, pasitvirtina visame pasaulyje. Kaip bebūtų, šiandien mokslininkai atskleidė, kaip tiksliai vyrai ir moterys mato seksualias reklamas.

Tyrimo metu abiejų lyčių atstovai turėjo žiūrėti į seksualias reklamas. Bene įdomiausia pasirodė ištirtas faktas, kad vyrai pirmiausia žiūri į gražios moters veidą, o ne kūną.

Buvo panaudotos dvi „kaitinančios“ reklamos - H&M bei Reebok sportinių batelių. Svarbiausia buvo išsiaiškinti, į ką tiksliai krenta vyrų bei moterų pirmasis žvilgsnis.

Karštieji taškai: Spalvų „židiniai“ rodo, į ką toje pačioje bikini reklamoje žiūrėjo vyrai (kairėje) ir moterys (dešinėje). Raudona spalva rodo vietą, kuriai respondentai skyrė daugiausiai dėmesio, žalia – mažiausiai. Šiame pavyzdyje matome, jog abiejų lyčių atstovai skyrė panašų dėmesį modelio veidui, tačiau moterys buvo kur kas labiau susidomėjusios modelio figūra bei bikinio kaina. Vyrai žiūrėjo ne į dailiosios lyties atstovės visumą, bet atskirai į krūtinę bei pilvuko apačią.

Seksuali H&Mreklama, kurią ir vertino abiejų lyčių atstovai.

Kai kurie rezultatai nenustebino: tiek vyrai, tiek moterys žiūrėjo į modelio kojas bei liemenį anksčiau, nei į pateiktą informaciją, maudymosi kostiumėlio kūrėjų vardą.

Kitoje reklamoje, kurioje stovi nuoga patraukli moteris, avinti tik baltus sportinius Reebok batus, vyrų  akys krypo į modelio kūną, apskritai, batus pastebėjo nedaugelis.

Tyrėjų nuostabai, priešingai nei tikima, į modelio krūtis pirmiausia žiūrėjo ne vyrai, o moterys. Nuotraukoje pateikiami skaičiai parodo, kokią svarbą kiekviena lytis skyrė reklamos dalims, modeliui.

Tiek vyrai, tiek moterys daugiausia dėmesio skiria viršutinei modelio kūno daliai. Dailiosios lyties atstovės dažniau žiūri į liemenį, tuo tarpu vyrai – į pateiktą tekstą.

Išsiaiškinta dar šis tas įdomaus: stipriosios lyties atstovai į modelio veidą žiūri 40procentų ilgiau, nei moterys.

Šią seksualią ir provokuojančią Reebok reklamą vertino tyrimo dalyviai.

Blogos žinios batų gamintojams: Sportbačiai buvo paskutinis dalykas, į kurį atkreipė dėmesį šią reklamą žiūrėję dalyviai. Vyrai, susižavėję gražiu kūnu, apskritai beveik nepastebėjo modelio avalynės.

Kaip bebūtų, žiūrėdami abi reklamas pirmiausia vyrai kreipė dėmesį ne į kūną, o į veidą.

Tuo tarpu moterys, žiūrėdamos į H&M reklamoje pozuojančią įdegusią merginą, pirmiausia žvelgė į liemenį, tik tada – į veidą.

Taip pat tyrime buvo panaudoti sidabrinės spalvos Saab automobilio reklama.

Saab automobilio reklamoje rodoma pačio automobilio nuotrauka, pateikiama truputis informacijos ir aiškus prekinis ženklas.

Pasirodo, vyrams žiūrint į automobilį svarbiausia buvo pateikta informacija, o moterims – automobilio nuotrauka, išvaizda.

Taigi, vyrai pirmiausia žvelgė į informaciją, tada – automobilio nuotrauką ir tik galiausiai į prekinį ženklą. Moterims svarbiausia buvo nuotrauka, tada – informacija, o prekinis ženklas dėmesio susilaukė taip pat mažiausiai.

Suaugusiems.lt, nuotraukos iš dailymail.co.uk

 
Komentarai (8)
pirma ziuriu i sikna arba papus.
o tai cia pagrinde lezbietem,ane?
Idomu tavo paties koks snukis
dar kokia info rodoma, kai moteru maudymke moterys vienaip ziuri, vyrai kitaip, kai vyra su maudymke rodytu, vel moterys vienaip vyrai kitaip, moterim idomiau koks vyras, o vyram kokia maudymke,
Straipsnis nukopintas is businessinsider.com :D
nu su masina tai faktas, o mergu figura niekam nerupi jei ir taip snukis slykstus
sudas
50% tik tiesa
Naujas komentaras