Vyrai spokso į nuotraukas, o moterys skaito anketas

 
Vyrai praleidžia daug daugiau laiko žiūrinėdami nuotraukas nei skaitydami internetinių pažinčių portalų anketose pateikiamą informaciją, atskleidžiama neseniai atliktu tyrimu.

Tuo tarpu moterys daugiau laiko skiria profilių skaitymui, o nuotraukos joms nėra tokios svarbios. AnswerLab, vartotojų tyrimo kompanija, šį tyrimą atliko kavos parduotuvėje San Franciske, Kalifornijoje.

Tyrimo metu buvo apklausti 39 nuolatiniai klientai, kurie sutiko tyrimo metu pabandyti susirasti porą internete. Dalyviai, iš kurių buvo 18 moterų ir 21 vyras, naršė po pažinčių portalus. Rezultatai parodė, kad vyrai žiūrėdami į nuotraukas praleidžia 65 proc. daugiau laiko nei moterys. Tuo tarpu moterys praleido 50 proc. daugiau laiko skaitydamos profilius.

Tyrėjai duomenis surinko naudodamiesi „Tobii X1 Light Eye Tracker“, nauju akių judesius fiksuojančiu įrenginiu. Šis prietaisas spinduliuoja į akį infraraudonuosius spindulius ir įrašo susikūrusius atspindžius.

Naudodama įrašytus atspindžius programa apskaičiuoja kampą tarp ragenos bei vyzdžio ir tokiu būdu nustatomas žvilgsnio kampas. Palyginus šį kampą su atstumu tarp akies ir ekrano, galima tiksliai sekti akių judesius.

Nors žmonės to nesuvokia, akys nuolatos juda, daro staigius judesius, kurių metu žmogus pastebi detales. Tik labai maža centrinė akies dalis, vadinama geltonąja dėme, iš tikrųjų mato. Taigi kai žmogus pažiūri į ką nors sudėtingo, pavyzdžiui žmogaus anketą pažinčių portale, kur yra daugybė skirtingų teksto elementų, nuotraukų ir reklamų, akys greitai juda, kad geltonoji dėmė galėtų aiškiai susifokusuoti ties kiekvienu skirtingu elementu, kuris atkreipia dėmesį. Kiekvienas toks mažas judesėlis vadinamas fiksacija. Dėl šių judesėlių tyrimo metu buvo galima tiksliai nustatyti į ką ir kiek laiko žiūrėjo dalyviai.

Kas Jums būtų svarbiau priešingos lyties anketoje?
 
Komentarai
Naujas komentaras