Kas įtakoja neigiamus vyrų išvaizdos pokyčius?

 
5 komentarai
Savimi itin besirūpinantys vyrai – mažuma. Kur kas dažniau jie turi polinkį laikytis ilgainiui išvaizdą subjaurojančių blogų įpročių, nei mylėti ir prižiūrėti savo kūną. Ką paprastai stipriosios lyties atstovai daro ne taip?

Vyrų įpročiai, kuriuos reikėtų keisti:

  • Veido odos priežiūrai naudoti bet kokias pirmas po ranka pasitaikiusias priemones. Vyrai mažai rūpinasi savo veido oda, todėl jiems nesvarbu kuo ją, pavyzdžiui, nuprastai. Dažnai tam naudojamas net ir paprasčiausias muilas, kurio sudėtyje esantys chemikalai sausina ploną bei trapią odą. Reikėtų pereiti prie specialių veido prausimo priemonių pagal konkretų odos tipą. Jas naudojant po kurio laiko veidas pasidarys spindintis, lygesnis, švaresnis ir jaunesnis.
  • Gerti per daug diuretikų. Kiekvieną dieną rekomenduojama išgerti ne mažiau nei aštuonias stiklines vandens, kad būtų palaikomas reikalingas skysčių kiekis organizme. Tačiau, to nepakanka, jeigu vartojate diuretikus, tokius, kaip, pavyzdžiui, kava ar alkoholis, nes jie šalina iš organizmo skysčius. 70 proc. organizmo sudaro vanduo, todėl drėgmė yra būtina normaliam ląstelių funkcionavimui. Jeigu mėgstate diuretiko poveikį turinčius gėrimus, nepamirškite gerti ir daugiau kitų skysčių.
  • Skustis be kremo. Kai kurie vyrai nenaudoja skutimosi kremo ir barzdą bei ūsus peiliukais skuta tik su vandeniu. Šitaip toks procesas tampa nemaloniu, kur kas labiau dirginama veido oda, padidėja rizika įsipjauti, gali atsirasti alergija, bėrimai, uždegimas. Geriau nepagailėti šiek tiek pinigų ir įsigyti skutimosi kremą, kuris šią procedūrą pavers kur kas malonesne, paprastesne bei kur kas švelnesne veido odai.
  • Liesti veidą. Rankos tarp plovimų būna nešvarios bei aplipusios bakterijomis. Kai kurie vyrai turi įprotį nuolatos liesti savo veido odą, tačiau net nepagalvoja, kad tai įtakoja porų užsikimšimą bei raukšlių atsiradimą. Pastarąjį rezultatą lemia liečiant nenatūraliom kryptimis tampoma oda.
  • Kūprintis. Tai ne tik žalinga nugarai, bet ir įtakoja kitų žmonių nuomonę apie žmogų. Susikūprinusi povyza neretai pasiunčia žinią apie tai, kas dedasi jo viduje – galbūt toks asmuo yra tinginys arba jam trūksta pasitikėjimo savimi. Tai bruožai, pagal kuriuos nė vienas nenorėtų būti prisimintas. Stovint tiesiai raumenys išsitempia, išryškėja, atrodo kur kas dailiau, taip pat suteikia pasitikėjimo savimi įspūdį, kas visada žavi priešingą lytį.
  • Valgyti nesveiką maistą bei vengti sporto. Kulniuoti pusvalandį pėsčiomis tam, kad nusipirkti mėsainį? Bloga idėja. Kartais bandoma save apgauti, jog šiek tiek pasportavus, o po tu užvalgius, tokio tipo maistas neturės jokios įtakos kūnui. Visi be išimties mitybos specialistai kalba apie sveiką gyvenseną, tačiau niekas kategoriškai neverčia atsisakyti nesveikų valgių, svarbiausia, - viską daryti protingai. Retkarčiais galima save palepinti mėsainiu ar dešrainiu, tiesiog reikia nepamiršti kasdienės mankštos
  • Vartoti per didelius kiekius alkoholio. Tokios linksmybės turi tiek trumpalaikį, tiek ilgalaikį poveikius. Alkoholis yra didelis diuretikas, pašalinantis iš organizmo skysčius, todėl kitą dieną dažniausiai jaučiamasi labai prastai. Nepaisant pabjurusios savijautos, tai įtakoja ir spuogų atsiradimą, išsekimą bei kaskart prideda po bereikalingus šimtus kalorijų. Be to, per dažnai alkoholį vartojantys vyrai moterų paprastai nežavi.
  • Užkandžiauti. Reikėtų atsisakyti įpročio užkandžiauti nesveiku maistu, pavyzdžiui, bulvių traškučiais. Tai ne tik įtakoja svorio augimą, bet ir turi poveikį odai, kuri gali būti jautri kai kurioms sudedamosioms dalims. Patariama vengti baltos spalvos užkandžių, taip pat maisto, į kurio sudėtį įeina daug E. Geriausiai rinktis šviežias daržoves bei vaisius, riešutus.
  • Deginimasis be veido kremo nuo saulės. Didžiausias veido odos senėjimo faktorius – saulė. Jeigu daug laiko praleidžiama jos atokaitoje, yra būtina naudoti kremus, apsaugančius nuo žalingo saulės poveikio. Ilgainiui neatsargumas gali įtakoti ne tik ankstyvas raukšles, bet ir melanomos atsiradimą. Kremą nuo saulės riekėtų teptis kiekvieną rytą, o pakartotinai tai padaryti, jeigu dienos eigoje daug laiko praleidžiama ne patalpose. Jeigu yra galimybė, reikėtų vengti buvimo saulėję vidurdienį, kada jos aktyvumas yra didžiausias.
  • Rūkyti. Apie rūkymo žalą kalbama labai daug ir visi galimi organizmo pakenkimai yra žinomi. Iš tūkstančių cigaretėje esančių cheminių medžiagų net pusšimtis priskiriama kancerogenams. Rūkant organizme formuojasi laisvieji radikalai, tiek pakenkiantys DNR, tiek įtakojantys blyškią odą, gilias linijas veide. Sulig kiekviena cigarete žmogus vis labiau artėja prie kapo duobės, todėl labai svarbu prisiversti ir mesti šį žalingą įprotį. Geriausia pradėti nuo pliusų ir minusų surašymo. Kitas žingsni – apgalvoti, kaip cigaretės teikiamą naudą galima pakeisti kitais įpročiais. Atsiminkite prieš tai buvusius kartus, kai bandėte mesti rūkyti – atsirinkite tai, kas buvo naudingiausia. Nors šis kelias nėra lengvas, tačiau, be abejonės, naudingas. 

Parengta pagal Askmen.com 

 
Komentarai (5)
nerukau... saikingai vartoju alkoholi ir kava... sportuoju... vertinu sveika maista...nesikuprinu... bet vat kartais rankomis perbraukiu per veida :)
Neturiu merginos, kuri padetu rupintis savo isvaizda, tai darau viska kas parasyta straipsnyje, isskyrus sporto vengima ir kavos gerima :) Iki siol nepajutau nieko blogo, bet priverte siektiek susimastyt del savo isvaizdos ir sveikatos ateityje. P.S yra vyru kurie skutasi be putu, ir nesusipjaustau ir neberia :)
pastebėjimas, kad vis rečiau sutinku vaikinų, kurie žalotų savo grožį cigaretėmis :)
o ar tikrai yra tokių vyrų, kurie skutasi be putų.. netikiu. nesąmonė
aš ir neskaičiusi galiu pasakyti: daaaaaug alaus prie TV ir iš kiekvieno vyro pasidarys pilvočius
Naujas komentaras