5 žingsniai, kaip lengvai išgyventi skyrybas

o-CHRISTMAS-DIVORCE-facebook.jpg
 
Skyrybos - ne visada tragedija. Žinoma, niekas nesituokia tikėdamiesi, kad vieną dieną teks skirtis. Tačiau jei jau taip nutiko, tai visai nereiškia, kad šį savo gyvenimo etapą turite nuspalvinti juodomis spalvomis. Priešingai, priimkite šį įvykį su džiaugsmu ir atverskite naują gyvenimo puslapį.

Šie keli ir paprasti patarimai, tikime, padės lengviau išgyventi skyrybų procesą ir įkvėps Jus naujiems iššūkiams!
 

1. Galbūt skaudžiai išgyvenate skyrybas ir tiesiog negalite nenagrinėti jo ar jos Facebook profilio, vis sekate savo ex naujus draugus ar tikrinate mobilųjį, ar jums neatėjo sms nuo buvusio partnerio. Kokiu tikslu tai darote?  Prie kompiuterio galima laiką praleisti ir produktyviau. Todėl besekdami savo ex internete, nepatingėkite atsidaryti ir Word failo bei išliekite savo liūdną patirtį. Rašykite tai ką jaučiate, išliekite įtužį, nerimą ar skausmą. Svarbiausia, pradėkite, o ką parašyti , tikrai rasite. Kolumbijos universiteto mokslininkai nustatė, kad žmonės, kurie aprašo savo išgyvenimus daug greičiau atsigauna po skyrybų, nei tie kurie to nepadaro. Taigi, pabandyti verta!



2.    Nesvarbu, kuris inicijavo santykių baigtį ar kas dėl to kaltas. Jūs visada turite du pasirinkimus – judėti pirmyn arba kabintis už depresijos. Rekomenduojame pirmąjį variantą. Pabandykite į šią nesėkmę pažvelgti pozityviai. Jūs dar būtinai sutiksite tinkamą žmogų, o geriausia tai, kad iš kiekvienos patirties žmogus pasimoko. Tad tikimybė užlipti ant to pačio grėblio ir daryti tas pačias klaidas, ženkliai sumažėja ir dėl to padidėja jūsų šansai pasirinkti tinkamai.



3. Galbūt labai greitai pamatysite, kad šį šansą jau pagavote, tačiau neskubėkite pulti į naujus rimtus santykius. Dar turėsite gražaus laiko nugyventi bent pusė gyvenimo su tuo tikruoju žmogumi, o dabar pašėlkite! Galbūt prisiminsite  senus laikus ir savo ugningą temperamentą. Jis greičiausiai  niekur nedingo. Tad turite puikią progą žengti į pažinčių maratoną, o smagiausia, kad niekam neprivalėsite teisintis, kur ir su kuo buvote bei ką veikėte.



4.    Natūralu, kad išgyvenant tokią nelinksmą patirtį, širdyje kaupiasi nuoskaudos , gerklėje kartėlis, o iš akių pasipila ašaros. Ir jūsų kūnas visai neklauso, jam neįdomu ar esate darbe, ar parduotuvėje. Išsiverkti yra gerai, tačiau gal jau pakaks? Jei jaučiate, kad tos priešiškos emocijos greit prasiverš,  pasinaudokite vienu paprastu visų laikų metodu – užsimerkite, o tada giliai įkvėpkite ir iškvėpkite. Po 1-3 minučių tokios terapijos, pasijusite geriau. 




5.    Masturbuokitės. Žinoma, kas per daug tas nesveika, tačiau jei jaučiate, kad negalite užmigti, šis būdas kuo puikiausiai padės nusiraminti bei leis gerai išsimiegoti. Daugelį skaudžią patirtį (skyrybas) patyrusių žmonių kankina nemiga, o tai vienas didelis žingsnis į depresiją. Moksliniai tyrimai rodo, kad nemigos kankinami žmonės net penkis kartus labiau rizikuoja susirgti šia baisia liga. Atsižvelgiant į  ir taip jau komplikuotą padėtį, susirgti nervine liga yra vieni juokai.  Nemeskite iššūkio depresijaii, palepinkite save neapsakomu malonumu ir ramiu miegu.



Bet kokia netektis yra skaudi, tačiau atsiminkite, kad gyvenime viskas sukasi ratu ir pabaiga - neegzistuoja. Kiekvienas užbaigtas etapas prasideda kažkuo nauju,o kokiomis naujienomis pradėsite naują gyvenimo atkarpą, priklausys tik nuo jūsų pačių.


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras