Kaip vėl sušildyti meilę? (IV)

 
Tęsiame seriją patarimų poroms, siekiančioms išlaikyti meilę, aistrą ir domėjimąsi vienas kitu. Taigi:

31. Ar jums reikia paskatinimo?

Jeigu dažnai vengiate sekso kai partneris „užsidegęs“ noru ir negalite įvardinti konkrečios priežasties, ko gero, derėtų kalbėti ne apie jausmų partneriui, o apie jausmų sau, pasitikėjimo stokos problemas.

Žinoma, sunku jaustis ir nusiteikti seksualiai, jeigu manote, jog nesate patrauklus, žavingas.

Ištrūkite iš šio savęs baudimo rato, paskatinkite save, išsilaisvinkite!Galbūt padėti galėtų nauji drabužiai ar seksualūs naktinukai, nauja šukuosena ar net trumpa nuotykių kupina išvyka, galbūt pasitikėjimo savimi suteiks naujų kvalifikacinių ar savęs priežiūros įgūdžių įgijimas/patobulinimas... Nesvarbu, kas tai, svarbiausia – kad galėtumėte sau tai leisti ir kad tai padėtų jums geriau jaustis, pamiršti kompleksus.

32. Laikas pokyčiams?

Jei dažnai norite pasimylėti ir liekate atstumtas, nekaltinkite to, jog jūsų sekso poreikis – skirtingas. Privalote pasiteirauti, kas negerai. Pasiūlykite partneriui nupasakoti idėją, kaip jie įsivaizduoja tobulą meilės ir intymumo vakarą. Jokiu būdu nesiginčykite, nekaltinkite!Verčiau išklausykite ir nueikite kažkur vienas apie viską pagalvoti.

Tada pabandykite suplanuoti vakarą įmanomai panašiausiai į tokį, kokį apibūdino partneris. Jei tai pasiteisins, jei santykiai taps aistringesni – būsite nugalėję. Priešingu atveju, jei partneris dar vis išliks drovus, nebus pasirengęs atvirai kalbėtis ir t.t. – ko gero, geriausia būtų drauge kreiptis į profesionalus – seksologus, santykių konsultantus ir pan.

33. Valdykite save

 Tikriausiai negalėsite jaustis gyvybingi, energingi (tiek seksualiai, tiek iš esmės), jei valgysite nesveiką maistą. Bėgant metams ypač svarbu į tai atsižvelgti – pilnavertė mityba svarbiausias faktorius gerai savijautai, gražiam kūnui, pasitikėjimui savimi ir, žinoma, sveikatai.

34. Nustokite rūkyti

Rūkantys žmonės dažniausiai skleidžia nekokį kvapą. Tad jeigu jūs rūkote, o partneris – ne, nenustebkite, jei šis nusisuka, kai bandote pabučiuoti. Beje, vyresniame amžiuje rūkymas gali rimtai atsiliepti ir seksualinėms galimybėms. Juk norite būti sveiki!

35. Pradėkite mankštintis

Sunku nusiteikti seksualiniams žaidimams jei iš esmės esate apsnūdę, praradę formas. Žinoma, neprivalote griebtis rimto sporto,kasdienių sunkių treniruočių ir pan., tačiau atminkite: treniruojamas kūnas visada atrodo patrauklesnis!

Kartą ar du per savaitę susiruoškite ilgesniam pasivaikščiojimui, nueikite į baseiną ar dažniau paplaukiokite ežere, pradėkite mokytis jogos subtilybių – darykite bet ką, kas jums malonu ir naudinga.

36. Nustokite lyginti

Daugiau jokių paskaitų apie sveikatą: šiuo punktu norime pasakyti, jog negalima nuolat lyginti esamų santykių su praeities draugystėmis, su kitomis poromis ir pan.

Apskritai, nesikoncentruokite į tai, ko jums trūksta, verčiau vertinkite tai, ką turite ir galvokite apie tai, kaip galite santykius sutvirtinti.

37. Pailsėkite

Net jei turite vaikų, tėvus, darbus... tikrai galite susiplanuoti laiką taip, kad vieną dieną per mėnesį galėtumėte kažkur išvykti ar pabūti dviese!Juk neprivalote rinktis kažko brangaus: kelionė autobusu į kaimą, pasivaikščiojimas nuošaliame parke – tokie netikėtumai tik paįvairins santykius!Beje, nepamirškite ir intymių malonumų: sodyba, miegamasis, vonia, kelioms valandoms išsinuomotas kambarys, automobilis... viskas tiks jūsų meilės žaidimams!

38. Išbandykite viską (bent kartą)

Be abejonės – kartą kažką išbandę nieko neprarasite!Žinoma, nekalbame apie fizinį skausmą, riziką ir panašius dalykus.

Noras eksperimentuoti – tarsi fizinis pasakymas „Aš tave myliu“: tai priverčia partnerį jaustis geidžiamu, mylimu.

Beje, nereikia sutikti daryti to, kas jums nepriimtina, kas malšina aistrą vien dėl baimės įžeisti partnerių. Jūsų svarbiausia seksualinė atsakomybė – sau pačiam. Jei bandysite ignoruoti savo jausmus, tik užblokuosite malonumą, seksualinį jautrumą ir tikrai nepatenkinsite partnerio. Geriausia išeitis – kompromisai, bandymas pačiam pakeisti savo nusistatymas ar tiesiog atrasti kažką, ko trokštate abu.

39.Sakykite „Aš tave myliu“ bent kartą per dieną

Žinoma, tik tokiu atveju, jei nuoširdžiai tai jaučiate!„Autopilotinis“ šių žodžių sakymas besivalant dantis, rengiantis ir pan. tik nuvertins jų reikšmę – tuomet kitą kartą šie trys žodžiai nebeskambės ypatingai. Svarbiausia tai, kad rūpesčio, šilumos ir jausmų parodymas partneriui turi tapti kasdieniu įpročiu. Juk žmonės nemoka skaityti minčių!

40. Neleiskite ginčams sustingdyti santykių

Visi kartais susipyksta, svarbiausia – neleiskite, kad barnis lemtų ilgą ir nejaukią tylą namuose.

Žinoma, gali būti, jog nesugebėsite pykčių išspręsti per valandą ar dieną. Bučiniai, apsikabinimai ar seksas, ko gero, ginčų irgi neišspręs. Verčiau pasakykite partneriui, kaip jums apmaudu, kad pykstatės ir uždėkite ant jo ranką.

Supratimas, kad jūs vis dar vienas kitam rūpite – vienas geriausių būdų lengviau spręsti konfliktus.

Suaugusiems.lt

1 dalis: Kaip vėl sušildyti meilę? (I)

2 dalis: Kaip vėl sušildyti meilę? (II)

3 dalis: Kaip vėl sušildyti meilę? (III)

 
Komentarai
Naujas komentaras