Pagerink poravimosi reitingą (vyrams)

 
1 komentaras
Psichologai, populiarių knygų autoriai Alanas ir Barbara Pyzai (Pease) savo naujoje knygoje “Kodėl vyrams reikia sekso, o moterims meilės” apklausė 20 tūkst. moterų, kurios nurodė kokiais būdais vyrai gali pagerinti savo poravimosi “reitingą”.

Šiame straipsnyje, remdamiesi atlikta apklausa pateiksime aštuonis paprastus būdus, kaip vyrai galėtų pakelti savo “rinkos vertę” ir labiau patikti moterims. Taip pat trumpai aptarsime kaip vyrai kritikuoja savo varžovus - kitus vyrus.

Rodyk atsidavimą

Rodomas atsidavimas nepaprastai traukia moteris, nes atskleidžia ilgalaikę vyro galimybę dalytis savo ištekliais. Pagrindiniai ženklai, pagal kuriuos moterys atpažįsta vyrų atsidavimą yra domėjimasis jos problemomis ir atkaklus asistavimas.

Tyrimai atskleidė, kad kuo atkakliau vyras asistuoja moteriai, tuo didesnė tikimybė, kad ji norės už jo ištekėti. Jei vyras moters nedomina, jo pastangos suprantamos kaip persekiojimas.

Rodyk pasitikėjimą savimi

Vyro pasitikėjimas savimi tiesiogiai siejasi su jo pajamomis, taigi ir ištekliais. Tai patvirtina ir tyrimai, rodantys, kad daugiau uždirbantys vyrai turi daugiau sekso partnerių. Kuo vyras labiau savimi pasitiki, tuo jis labiau linkęs užkalbinti patrauklią moterį klube ar bare.

Daug vyrų, siekdami patraukti moterų dėmesį, apsimeta pasitikį savimi, tačiau dauguma moterų gan nesunkiai atpažįsta apsimetėlius. Tikrasis vyro pasitikėjimas savimi sustiprėja, jei jis aiškiai užsibrėžia tobulinti savo gebėjimus ir didinti išteklius.

Rodyk geranoriškumą

Jei vyras užjaučia moterį, jautriai reaguoja į jos poreikius, stengiasi padėti, moteris supranta, kad jis bus su ja ilgai ir aprūpins ją ištekliais. Dauguma greito, trumpalaikio sekso siekiantys vyrai tai žino, todėl apsimetinėja - elgiasi mandagiau, dėmesingiau ir labiau užjaučiamai, negu iš tikrųjų norėtų.

Moterys teigia, kad penki patraukliausi vyro bruožai yra empatijos ir supratimo rodymas, klausymasis, gerų manierų rodymas, globėjiškumas, siūlymasis padėti. Tai mažiausiai kainuojančios taktikos, padedančios vyrams prisivilioti moterį sekso nuotykiams.

Paryškink fizinius gebėjimus

XXI amžiaus sveikatingumo ir sporto klubuose daugybė vyrų švokščia ir girgžda kilnodami sunkumus, stengiasi, kad jų kūnai atrodytų pajėgūs gaudyti žvėris ir grumtis su priešais. Mūsų dienomis labai raumeningas vyro kūnas mažai kur praktiškai pritaikomas, bet vyrai žino, kad moteris žavi tokia išvaizda.

Siekdami moterų dėmesio vyrai instinktyviai rodo savo medžioklės gebėjimus sportuodami, mankštindami raumenis, nešiodami sunkius daiktus ir atidarinėdami stiklainius. Tyrimai atskleidė, kad sportininkai beveik dukart dažniau negu kiti vyrai užsiima atsitiktiniu seksu.

Vilkėk prestižinius drabužius

Antropologai iš Sirakūzų universiteto atliko eksperimentą, siekdami atskleisti brangių drabužių, kaip patrauklumo ženklo, poveikį moterims. Joms buvo rodomos prabangiai pasipuošusių vyrų nuotraukos. Moterų buvo prašoma įvertinti vyrų patrauklumo lygį ir kiekvieno vyro galimybes kartu išgerti kavos, nueiti į pasimatymą, užsiimti seksu.

Moterys sakė, kad pagalvotų apie galimybę išgerti kavos, užsiimti seksu ar susituokti su vyrais, vilkinčiais prestižiniais drabužiais, bet nė nemanytų to daryti su prasčiokiškai apsirengusiais vyrais. Taigi pajėgiausias medžiotojas, turintis daugiausia galvijų ar gražiausių karolių ir apyrankių, gauna daugiausia moterų.

Rodyk globėjiškumą

Evoliucinės psichologijos specialistai atliko eksperimentą - moterims buvo rodomi vyro atvaizdai trimis skirtingomis pozomis: stovi vienas, maloniai bendrauja su kūdikiu ir nekreipia dėmesio į kūdikį.

Moterims patraukliausias atrodė maloniai bendraujantis su kūdikiu vyras, mažiausiai patrauklus - nekreipiantis dėmesio į kūdikį. Kai vyrams buvo parodytos moterų tomis pačiomis pozomis nuotraukos, pozos neturėjo jokios įtakos moterų patrauklumui.

Rodyk sąžiningumą

Sąžiningumo rodymą moterys priskiria dešimčiai procentų pagrindinių vyro taktikų, naudotinų siekiant ilgalaikės partnerės. Apsimesdamas esą sąžiningas vyras gali prisivilioti moteris ir trumpalaikiams seksualiniams nuotykiams.

Jei vyras sako moteriai, kad valdo maisto pristatymo įmonę, o iš tikrųjų dirba picų išvežiotoju, tas melas gali atsigręžti prieš jį patį. Tačiau moteriai daro įspūdį vyro žodžiai, esą jis pradėjo nuo apačios, nes nori sužinoti visus užkulisius ir vieną dieną pats sukurti picų verslą.

Rodyk meilę

Kiekvienas meilę rodantis veiksmas suprantamas kaip įsipareigojimo ženklas. Tarp tokių veiksmų yra ypatingų dovanų pirkimas, meilus elgesys, ypač kai kiti mato. Meilės rodymo galią moterys vertina pagal vyro įdėtų pastangų kiekį.

Dažnai vyras mano, kad rodyti meilę reiškia padaryti kažką įspūdingo ar brangaus. Pavyzdžiui, jis nusiunčia moteriai didžiulę puokštę gėlių arba pakviečią į brangų restoraną ir palieka daug arbatpinigių. Tačiau ilgalaikėje perspektyvoje svarbiausios tampa jo pastangos.

Kaip vyrai kritikuoja varžovus

Vyras gali sumažinti varžovo poravimosi reitingą užsimindamas moteriai, kad tas mažai ko siekia, neturi gerų motyvų, prastai uždirba ir nesugeba vadovauti žmonėms. Kitaip tariant, jis nuvertina varžovo galimybes įgyti valdžios ir sukaupti išteklių.

Be to, jis gali menkinti varžovo patrauklumą teigdamas arba duodamas suprasti, kad tas yra pasileidęs ir negali būti ištikimas vienai moteriai, turėdamas omenyje, kad savo turtus varžovas barstys kur papuola, užuot perdavęs jai.

Jis gali sakyti, kad varžovas turi nuolatinę draugę ir/arba vaikų, ir tuo parodyti, kad naujai potencialiai partnerei atitektų mažiau išteklių. Toks kritinis požiūris moteris veikia tik todėl, kad jos yra užprogramuotos rinktis vyrus, turinčius išteklių arba galinčius jų gauti.

Vyras nesako, kad kiti vyrai yra negražūs arba plinkantys, nes tokie dalykai nustumti į apačią moterų troškimų sąraše. Todėl vyrai išpučia tik moterims svarbius kriterijus. Jie meluoja moterims apie darbus, algas, padėtį visuomenėje ir įsipareigojimo lygį, nes stengiasi pasididinti poravimosi reitingą.

Šis tekstas buvo paremtas Alano ir Barbaros Pyzų (Pease) parašyta knyga “Kodėl vyrams reikia sekso, o moterims meilės”, kurią visai neseniai išleido “Alma Littera” leidykla.

Vitalija Čižauskaitė

 
Komentarai (1)
Pritariu toms 20 tūkstančių moterų 100 procentų!
Naujas komentaras