Kodėl gyvenimas santuokoje tukina?

 
1 komentaras
Statistiškai, susituokę žmonės sveria bent 5 kg daugiau, nei vienišiai. Ką daryti? Pirmiausia, sužinokite, kaip išvengti šių spąstų. Taigi, didžiausi pavojai yra:

1. Sofa

Galbūt šį straipsnį skaitote būtent įsitaisę ant sofos, apsikabinę mylimąjį ir viena ranka valgydami sumuštinukus ar kitus užkandžius. Niekas jūsų nekaltina – poilsis drauge yra vienas šauniausių meilės malonumų. Kaip bebūtų, „Poros dažniausiai kartu laiką leidžia neaktyviai, vienas populiariausių užsiėmimų yra valgymas“,- teigia profesorius Jeffrey Sobal. Nesijaudinkite, apsisprendimas mesti svorį gali visai nesikirsti su potraukiu drauge leisti laiką. Tiesiog atraskite aktyvesnės veiklos, kuria galite kartu užsiimti, stenkitės atsikratyti įpročio visuomet kartu užkandžiauti. Žinoma, seksas – taip pat aktyvi veikla, tačiau atraskite ir ką nors papildomo – važinėjimas dviračiais, kopimas į kalnus, šokiai, o gal tiesiog ilgesnis pasivaikščiojimas po vakarienės. Kad ir kokią veiklą pasirinksite, skirkite jai ne mažiau nei 30minučių ir stenkitės tai daryti 3-5 kartus per savaitę. Dar viena įdomi idėja: įsigykite ar bent jau priimkite laikinai globai šunį! Tyrimai teigia, jog žmonės, 5 dienas per savaitę po 20 minučių vedžiojantys savo augintinius per metus vidutiniškai atsikratė 6 kilogramų!

2. Vaikai!

Pirmiausia ateina meilė, tada santuoka, o tada ir vaikai – kartu ir keletas papildomų kilogramų (kurie, beje, dažniausiai neišnyksta vaikams paaugus). Teigiama, jog suaugusieji, gyvenantys su bet kokio amžiaus vaikais, per savaitę suvalgo vidutiniškai 34 gramais daugiau riebalų. Viena galimų priežasčių yra tokia, jog dažnai tėvai tampa labai užsiėmę, pradeda pirkti ne visada sveiką maistą (kaip šaldytos picos, mėsainiai...) .  Vienas geriausių būdų su tuo kovoti – visada pasirūpinti sveiku ir nesunkiai pagaminamu maistu, kaip mikrobangų krosnelėje gaminamos daržovės, rudieji ryžiai, gaminimui paruoštos vištos krūtinėlės ar žuvies piršteliai. Kartais, žinoma, galite pirkti ir jau pagamintą maistą, tik atidžiai išsirinkite – tiek vietą, kur pirksite, tiek patį maistą.

3. Viskas „šeimos dydžio“

Vienišų moterų valgiaraštis dažnai skiriasi: neturint laiko ir bliūdelis dribsnių gali atstoti pietus. Tuo tarpu vyrai to nesupranta. Taigi, ištekėjusios dailiosios lyties atstovės dažniausiai ima valgyti dažniau, daugiau, o ir maistas tampa sunkesnis, riebesnis. Anot tyrimų, šiandien moterys dažniausiai valgo tokio pačio dydžio porciją kaip jų partneriai. Ir tai nebūtinai blogai – jei tik valgote tinkamą maistą! Vienas paprastas meniu pakeitimas: sumažinkite makaronų, duonos ir panašių produktų kiekį ir įsidėkite daugiau daržovių. Toks paprastas pakeitimas gali padėti sulieknėti net 4 kilogramais per mėnesį! Taip pat, patartina atkreipti dėmesį į kalorijas. Galite pasinaudoti tokia formule: 300 kalorijų pusryčiams, 400 – pietums, 150 kcal užkandžiui, 500 kcal vakarienei ir 150kcal vakaro užkandžiui. Rodos, tikrai pakankamas meniu, tiesa? O tai padės atsikratyti maždaug 500g per savaitę.

4. Neturėjimas laiko sau

Tarp darbo, vaikų, buities ir kitų atsakomybių... Kas suspėtų nueiti į 18-os valandos „Pilates“ užsiėmimus? Iš tiesų, aktyvumas neatima labai daug laiko, galite įtraukti tai į eilinę dienotvarkę. 5 minučių trukmės mankštelė ryte, laiptai vietoje lifto, dažnesnis ėjimas pėsčiomis... Visa tai irgi padeda! Kaip bebūtų, jei negalite prisiversti judėti patys, raskite jums palankiausiu laiku organizuojamas treniruotes: galbūt per pietų pertrauką, gal savaitgaliais, ankstyvais rytais ar..? Reikia noro, tikrai galite susiderinti!

Vestuvinių drabužių iššūkis!

Galbūt vis dar saugote savo vestuvinę suknelę ar kostiumą? Jei taip – pasistenkite į tuos drabužius įsisprausti! Jei nepavyksta – lai tai būna jūsų tikslas ir motyvacija lieknėti. O svarbiausia - gerai jaustis bei pasitikėti savimi. Tuomet ir šeiminis, ir seksualinis gyvenimas bus puikūs!

Suaugusiems.lt

 
Komentarai (1)
reikia suvalgyt vaiku palikta maista...
Naujas komentaras