10 dalykų, kuriuos kiekviena moteris turėtų žinoti apie savo kūną

tumblr_static_9dvvdxf9un0gckksswwkgk4kw_640_v2(1).jpg
 
Kai kurie kasdieniai dalykai yra beveik nepastebimi ir dažnai, mes, moterys, į tam tikrus dalykus neatkreipiame dėmesio ir visa tai ignoruojame. Tačiau norint išsaugoti gerą fizinę ir psichologinę savo organizmo būseną, derėtų atsižvelgti į keletą kasdienių, tačiau be galo svarbių veiksnių.

 

Taigi, 10 dalykų, kurie padės turėti tobulą kūną ir tiesiog leis jaustis nuostabiai kiekvieną dieną.


Griežta dieta

Griežtos dietos dėka  dažnai pavyksta greitai ir efektyviai atsikratyti nemažai kilogramų. Tačiau staigus svorio pokytis organizmui sukelia didžiulį stresą ir kūnas vos gavęs kąsnelį skanėsto taupys jį ir saugos (jau nekalbant apie didesnius maisto kiekius) . Tad griežtos dietos laikymasis tik sutrikdys normalią organizmo energijos apykaitą ir ateityje, net ir paskelbus bado rėžimą, svorio netekti gali būti labai sunku. 
 

Miego trūkumas

Miego stoka ir ratilai po akimis  veda prie psichinės gerovės pablogėjimo. Dėl neišsimiegojimo atsiranda dirglumas, nervingumas ir įtarumas. Ilgalaikis miego trūkumas gali sukelti ypač didelę žalą moters sveikatai, o tai pasireiškia kintančiu kraujospūdžio, širdies ir kraujagyslių ligomis bei depresija. Dėl miego trūkumo, kenčia ir normali organizmo energijos apykaita, tad apetitas dėl miego stokos tik didėja. 
 

Riebalų vartojimas

Pasaulyje yra labai populiarios dietos, kurios didžiąją dalį mitybos plano  sudaro riebalai ir beveik yra nevartojama angliavandenių. Tokias drastiškas lieknėjimo priemones geriau mesti iš galvos. Tai gali būti sąmoninga gastrito ir skrandžio negalavimų priežastimi. Žinoma, tai nereiškia, jog turite visiškai atsisakyti kepto maisto. Riebalų gausu ir saldžiuosiuose maisto produktuose. Jei esate nepataisoma smaližė, geriau jau vartokite juodąjį šokoladą ir venkite įvairių sausainukų ar pasaldintų „sveikų“ produktų. 
 

Piktnaudžiavimas alkoholiu

Stipriųjų alkoholinių gėrimų moterims geriau atsisakyti. Jo vartojimas turi tiesioginį ir netiesioginį poveikį  jūsų kūnui. Tikriausiai esate girdėjusios, jog alkoholis didina apimtis. Ir tai tikrų tikriausia tiesa. Ypač kaloringas yra alus, degtinė, džinas, šampanas, tamsus bei šviesus alus.  Antras dalykas, kodėl alkoholis kenkia moterų kūnui yra tas, jog jo padauginusios dailios lyties atstovės praranda savo grakštumą, o jei dar griuvinėjama  ir plaikstomasi į visas puses – dingsta ne tik kūno grožis, bet ir blaivus protas. Tad alkoholiu geriau nepiktnaudžiauti niekada. 


 

Bučiniai ir apkabinimai

Būčiniai ir apkabinimai yra puikus būdas susidoroti su fiziniu ir psichiniu nuovargiu. Bučinių bei apkabinimų poveikis moters organizme sukelia tikrų tikriausias hormonų atakas – sumažina kortizolio (streso) hormono lygį organizme bei padidina oksitocino lygį (laimės ir meilės hormonas). Tad kada jausitės atsipalaidavusios ir švelnios, jūsų kūnas įgaus žavesio ir grakštumo. 



 

Per didelės kofeino dozės

Du, o kartais net ir trys puodeliai į dieną nėra blogai, jei tik nejaučiate pašalinio kavos  poveikio. Per didelis kiekis kavos sukelia aukštą  kraujo spaudimą, tachikardiją, nerimą, dirglumą, miego sutrikimus, nuovargį. Jei manote, jog jus išgelbės trečias ar ketvirtas puodelis kavos, klystate. Greičiausiai būtent jis ir paskatina dar didesnį jūsų kūno sudirgimą. 
 

Joga, sportas arba seksas

Joga arba sportas (pavyzdžiui, bėgimas) pagerina raumenų tonusą, skatina riebalų praradimą bei padeda kovoti su nervingumu ir stresu. Jei negalite prisiversti bėgioti, tuomet derėtų dažniau užsiimti aktyviu seksu. Aktyvūs ir reguliarūs lytiniai santykiai veikia ne ką prasčiau nei sportas. 


 Stresas

Stresas yra viena didžiausių blogybių. Stresas mažina darbingumą, neleidžia susikaupti, veikia blaškančiai ir visa tai turi įtakos moters fizinei ir emocinei gerovei. Nepriklausomai nuo  jūsų amžiaus ar profesijos, turėtumėte  vengti bet kokio streso. Stresinėse situacijose jums gali padėti gilus kvėpavimas, skaičiavimas mintyse iki dešimties. Jei nuolat patiriate stresą derėtų apsilankyti pas gydytoją ar bent jau skirti laiko atitinkamai literatūrai, kuri padėtų jums susidoroti su savo priešu Nr. 1
 

Meilė


Šią būseną galima apibūdinti vienu žodžiu “Euforija”. Moksliškai įrodyta, jog meilė tiesiogiai veikia visą žmogaus organizmo hormonų pusiausvyra. Įsimylėjusių žmonių organizme pasigamina daugiau laimės ir malonumo hormonų, o mylinčių žmonių širdys plaka greičiau, todėl pagerėja širdies ir kraujagyslių darbas. Jei manote, jog jums gerai ir be meilės, bent jau neatstumkite simpatiškų gerbėjų ir leiskite sau smagaus nuotykio malonumą. Teigiamus pokyčius pajusite visu savo kūnu ir siela. 
 

Menstruacijos

Daugelis moterų, o taip pat ir vyrų, žino ką reiškia PMS. PMS gali sukelti stiprias emocines ,  o kartais net ir fizines iškrovas ant pačių artimiausių žmonių. Taip yra todėl, jog priešmenstruaciniu laikotarpiu gana stipriai nukenčia moters nervų sistema, o tam įtakos turi  pakitusi hormonų pusiausvyra. Todėl šiuo nervinguoju laikotarpiu moteris turėtų didesnį dėmesį skirti savo emocinei būsenai: medituokite, gerkite daugiau skysčių (gali padėti  ramunėlių, melisos ar valerijonų arbatos), venkite rūkymo, aštraus maisto bei stiprios kavos.Taip pat vertėtų įsiklausyti ir padėti sau suprasti, jog tai blogasis jūsų gyvenimo periodas, tad pasistenkite susivaldyti prieš ką nors kaltindamos ir bardamos.Konfliktų aštrinimas tik pablogins  ir taip jau nepavydėtiną situaciją. 


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras