4 užpakaliukų tipai: kaip pasiekti norimą efektą

maxresdefault(1).jpg
 
Sako, kad lengviausiai sportui ir fiziniam aktyvumai pasiduoda sėdmenų raumenys. Tačiau kartais gali pasirodyti, kad sportas ne visada efektyvus. Jeigu norite padailinti užpakaliuką, merginos ir moterys pirmiausia turi žinoti koks yra jų užpakaliuko tipas. Įvertinus tai, bus lengviau pasirinkti priemones norimam rezultatui gauti.

Kvadratas arba "H" forma

Kvadrato  (stačiakampio) arba “H" formos užpakaliukas. Tokius užpakaliukus dažnai  turi moterys ir merginos su aukštais klubais ir tos, kurių kūnas linkęs kaupti riebaliukus žemiau juosmens. Tokios riebalų sankaupos žemiau juosmens gali sudaryti įspūdį, kad užpakaliukas yra plokščias, o ne iškilęs.  

Turint šio tipo užpakaliuką gali prireikti kiek daugiau laiko sportuojant ir skiriant dėmesio būtent tam nedėkingam “gelbėjimosi ratui”  ties juosmeniu. Jei kūnas linkęs kaupti riebalus juosmens srityje, naudingas gali būti ne tik sportas, bet ir kitos priemonės (liekninantys  kremai, prakaitavimą skatinantys drabužiai).  Taip pat rekomenduojama dėvėti kelnes ir džinsus su aukštu juosmeniu.


 

Apvalus arba “O” formos užpakalis

“O” formos užpakalius turinčios merginos gali būti dėkingos, kad riebalų sankaupos linkusios kauptis būtent ant sėdmenų. Todėl patys paprasčiausi pratimai, skirti apatiniai daliai ir  įprastas fizinis aktyvumas padės užpakaliukui būti apvaliam. Daugeliui merginų net nereikia skirti ypatingų pastangų, nes užpakalio raumenys lengviausiai pasiduoda sportui.


“Širdies” /"Kriaušės" arba "A" forma

Kaip ir apvaliam užpakaliukai, taip ir “širdies” formos užpakaliui svarbu skirti dėmesį apatiniai kūno daliai. “Širdies” formos užpakaliukus turinčioms moterims, riebalai linkę kauptis apatinėje sėdmenų dalyje ir ant šlaunų. Šio tipo užpakaliukai laikomi vieni geidžiamiausių, nes net ir su amžiumi sėdmenų forma išlieka puiki. Žinoma, fizinis aktyvumas turi būti!


"V" formos užpakaliukas

Šio tipo užpakaliukai būdingesni vyresniame amžiuje ir tai susiję su estrogenų sumažėjimu.  Kaip ir „A“ formos užpakaliukai, „V“ tipo sėdmenys riebalus linkę kaupti apatinėje sėdmenų dalyje, tačiau viršutinė sėdmenų dalis  būna tuštoka . Todėl svarbu fizinį aktyvumą skirti vidurinei sėdmenų daliai. Tačiau sportas šiuo atveju ne esminis dalykas. Svarbu stebėti estrogenų lygį organizme.


 

 



Video treniruočių sėdmenims rasite:

http://www.suaugusiems.lt/pramogos/video/merginos-ir-sportas/
 

Taigi, svarbu nepamiršti judėti ir sutelkti dėmesį į atitinkamas kūno sritis. Kai žinai ką daryti, viskas kur kas paprasčiau!

www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras