Gydytojo komentaras: kaip efektyviai išsimiegoti?

 
Dažnai blaškotės lovoje ir mąstote, kad šiąnakt ir vėl nesudėsite bluosto? Tačiau ar pažįstate tuos miego priešus, kurie sukelia nemigą? Štai keletas patarimų, padėsiančių išvengti nepageidaujamų dalykų atėjus vakarui.

NE – televizoriui miegamajame!

Žiūrėjimas į televizoriaus mirgėjimą – tai „stimuliuojanti veikla“, dėl kurios lova ir miegamasis kambarys nutolsta nuo jų pirminių funkcijų.

Negerkite daug skysčių!

Jei skysčiai ir gali padėti užmigti, iš tikrųjų jie neužtikrina ramaus poilsio, nes miegas tampa negilus, jūs dažnai nubundate.

Tylos!

Kad gerai miegotumėte, reikia, jog namuose būtų tylu, tad labai svarbu turėti gerą akustinę izoliaciją (juolab, gyvenant netoli judrios gatvės). Taip pat užsikimškite ausis, jei jums tenka dalintis lova su knarkiančiu žmogumi.

Nesivartykite pataluose iki vidurdienio!

Tai stebina, bet drybsojimais lovoje rytais vargina labiau nei kas kitas. Žinoma, galite atsigriebti valandėlę kitą sekmadieniais, bet jokiu būdu nelikite lovoje iki vidurdienio.

Išmokę atskirti miego „draugus“ ir „priešus“, galiausiai turėtumėte puikiai išsimiegoti.

 
Komentarai
Naujas komentaras