Kaip atkurti erekciją?

sexy-male.jpg
 
Seksualinis pasitenkinimas laikomas neatskiriama fizinės, emocinės ir psichologinės vyro sveikatos dalimi. Pagal statistiką, vyrų seksualinis aktyvumas pasiekia kulminacija 30 metų amžiuje , o tada pradeda mažėti .Tačiau jei esama tam tikrų sveikatos sutrikimų, seksualinis susijaudinimas gali ženkliai sumažėti ir jaunesniame amžiuje. Tada ima varginti erekcijos problemos ar net gi kyla impotencijos grėsmė.

Kuo vėliau imamasi priemonių, tuo yra sunkiau susigrąžinti lytinę sveikatą, tačiau  viskas yra  įmanoma. Tereikia noro, pastangų ir šiek tiek kantrybė.
 

Kodėl dingsta  erekcija?

Erekcija, tai vyrų gebėjimas įsipareigoti lytiniam kontaktui, kurio metu intensyvus kraujo pritekėjimas užtikrina varpos stangrumą. Erekcija silpnėja kada varpa yra nepakankamai aprūpinama krauju.

Priimta manyti, jog erekcijos disfunkcija yra tik brandaus amžiaus vyrų problema, tačiau tai netiesa. Vis dažniau jaunų vyrų skundžiasi erekcijos sutrikimais ir kitomis problemomis, susijusiomis su vyriškumu.  Taip yra todėl, jog erekcijos funkcijos priklauso ne tik nuo fizinių,  bet ir psichologinių žmogaus savybių, kas be abejonės, tiesiogiai veikia visą  organizmą, hormonus bei emocijas. 


Potencijos problemos

Psichologiniai veiksniai tokie kaip lytinis švietimas, depresija, stresas, netinkamas seksualinis partnerio elgesys blokuoja erekciją. Fiziologiniai veiksniai dažniausiai būna susiję su širdies ir kraujagyslių , kraujo krešėjimo, kasos ir antinksčių liaukos ligomis bei endrokritiniais susirgimais

Hormonų trūkumas  taip pat gali neigiamai paveikti erekciją. Pavyzdžiui, antsvoris. Mokslininkų įrodyta, jog viršsvoris siejamas su sumažėju testosterono kiekiu organizme, o tai mažina libido ir silpnina erekciją. 

Erekcijos disfunkcija gali atsirasti ir dėl tam tikros patologinės būklės, pavyzdžiui, sergant prostatitu, uretitu, šlapimo ir lyties organų ligomis. Taip pat potencijos problemas gali sukelti depresija bei stresas, dažnas vaistų vartojimas (pavyzdžiui, antihistaminiai vaistai, kai kurie antidepresantai, narkotikai, alkoholis. )
 

Kaip atkurti erekciją  namų sąlygomis?

Pasaulyje egzistuoja begalė natūralių ir nenatūralių  erekcijos gydymo būdų. Tačiau pirmiausia, ką turite atminti, tai pagrindinius sveikos gyvensenos principus. Sveika mityba, sportas, tam tikrų produktų vartojimas gali padėti greičiau susigrąžinti erekciją. 

 

Sveikas gyvenimo būdas

Sveikas gyvenimo būdas yra laikomas geros seksualinės sveikatos pagrindu. Tinkama  mityba ir sportas būtinas svorio kontroliai. Antsvoris neigiamai veikia ne tik vyriško hormono testosterono gamybą , bet ir didina cukrinio diabeto riziką, o tai neigiamai veikia erekciją.

Taip pat vyriškai lytinei sveikatai svarbus poilsis. Pasistenkite per parą miegui skirti bent 8 valandas. 

Atsisakykite žalingų įpročių ir nepiktnaudžiaukite alkoholiu. Rūkymas didina kraujo spaudimą ir sutrikdo varpos kraujagyslių funkcijas, todėl yra apsunkinamas kraujo pritekėjimas į lyties organus.

Vaikščiokite basomis. Tai labai naudinga erekcijai. 
 


Tinkama mityba
 

Svarbu laikytis sveikos mitybos plano ir rinktus kuo įvairesnį, praturtintą vitaminais ir mineralais maistą. Neatsisakykite mėsos, joje yra organizmui reikalingų lipidų, kurie aktyviai dalyvauja testosterono sintezėje.

Taip pat be įvairios rūšies mėsos valgykite maistą, kuriame yra gausu vitamino E. Šis vitaminas svarbus seksualiniai stimuliacijai ir endokritinei sistemai. Jog gautumėte reikiamą kiekį vitamino E į savo mitybos racioną būtinai įtraukite grūdinės kultūros produktus, valgykite salotas. Atminkite, jog šis vitaminas yra tirpus riebaluose. Todėl nepabijokite avižinės košės ar salotų pagardinti šlakeliu aliejaus. 

 

Reguliarus seksas 

Jaunuoliai paprastai neturi tokių problemų, kaip per silpna erekcija.  Net ir be papildomos  stimuliacijos  jie geba seksualiai susijaudinti. Tačiau vyresniame amžiuje vyrai nėra tokie jautrūs, o ilgesnis susilaikymas nuo lytinių santykių gali iššaukti erekcijos problemas. Be abejo, trumpalaikis susilaikymas nėra blogai. Priešingai, trumpos pertraukos tarp lytinių santykių netgi didina  libido ir padeda atkurti vyriškąją potenciją. 
 

Sportas

Fizinis aktyvumas vyrams tiesiog būtinas.  Reguliarūs pratimai ne tik gerina bendrą organizmo būklę, bet ir teigiamai veikia erekciją. Erekcijos funkcijoms pagerinti yra labai naudingi pritūpimai. 100 pritūpimų per dieną ženkliai pagerins dubens kraujotaką. Taip pat rekomenduojami atsipalaidavimo pratimai. Atsipalaiduokite, o tada suspauskite tarpkojo raumenis. Šis pratimas padeda pagerinti potenciją bei yra puiki priemonė hemorojaus prevencijai. 
 


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras