Makšties mankšta: nuo A iki Z

vaginal-tightening-cream.jpg
 
Kiekviena moteris bent kartą gyvenime yra bandžiusi atlikti, ar iki šiol praktikuoja Kegelio pratimus. Ir tai yra puikus būdas sustiprinti intymius raumenis.

Iš pradžių šie pratimai buvo skirti šlapimo pūslės kontrolei. Net 70 procentų vyresnio amžiaus moterų kenčia nuo šlapimo nelaikymo, todėl Kegelio pratimai ne vienai moteriai padėjo išspręsti šią problemą.

Pratimai, skirti dubens raumenų darbui pavadinti gydytojo ginekologo Arnoldo Kegelio vardu, 1948 metais. Nuo to laiko moterys sėkmingai  taiko šiuos pratimus sveikatos tikslais.

Dažniausiai moterims iškyla klausimų, kaip juos teisingai atlikti ir kaip žinoti,  kad bus pasiekti maksimalūs rezultatai.

Dažniausiai užduodami moterų klausimai apie Kegelio pratimus:
 

Kaip nustatyti dubens dugną?

Svarbiausia – suprasti su kuriais makšties raumenimis reikia dirbti. Kad juos pajaustumėte, pirmiausia reikia nusiplauti rankas, atsigulti ir įkišti pirštą į makštį. Tada pabandykite išskėsti makšties raumenis ir įkišusios pirštą  pajusite drėgnumą bei kaip yra pakeliamas dubuo.

Jei kyla abejonių, galite reikalingam raumenų grupės nustatymui panaudoti ir kitą metodą. Jums būtinai prireiks veidrodžio. Pabandykite suspausti  makšties raumenis (makšties ir išangės srityje). Kai matysite  ir jausite, kad raumenų suspaudimas mažėja, atrasite reikiamą  raumenų grupę. Svarbu, kad prieš tokią sesiją būtumėte atsipalaidavusios.


Kaip pasiruošti Kegel pratimams?
 

Pirmiausia, ką jums reikės padaryti, tai ištuštinti šlapimo pulsę. Tai svarbu siekiant išvengti diskomforto dėl atsitiktinio pasišlapinimo. Vėliau šią problemą pamiršite. Kegelio pratimai efektyviai kovoja su šlapimo nelaikymu.

Antra, ką reikia padaryti, tai surasti tinkamą padėtį. Kai kurios moterys atlieka pratimus stovint arba sėdint ant kėdės, tačiau jei jūs pirmą kartą pradėjote šią treniruotę, rekomenduojama atsigulti ant nugaros, o kojas sulenkti per kelius. Rankas laikyti lygiagrečiai kūno arba virš galvos.



Trečia. Atsipalaiduokite ir sutelkite dėmesį į savo kvėpavimą. Žinokite, kad fizinių pratimų metu neturėtumėte sulaikyti kvėpavimo. Jums reikia iškvėpti stresą ir įkvepiant, įtempti tarpvietės raumenukus, o iškvepiant vėl atpalaiduoti. Be to, atliekant Kegelio pratimus, susitelkite  tik į tarpvietės raumenis. Suspausti sėdmenų ir įtraukti pilvo nereikia.




Ar Jums reikia makšties kamuoliukų atliekant Kegelio pratimus?

Kegelio pratimus galite atlikti ir nenaudojant makšties rutuliukų, bet su jais pasieksite geriausią rezultatą. Be to, šie kamuoliukai suteiks papildomą malonumą. Nepamirškite kamuoliukų sutepti lubrikantu prieš pat naudojimą. Vaginos rutuliukus turėtumėte įsidėti taip, kad kilputė liktų makšties išorėje. Mankštinkitės ir stenkitės raumenų pagalba juos išlaikyti viduje.

Be to, naudojant vaginos kamuoliukus, pačioms treniruotėms galėsite nebeskirti tiek laiko. Kai tik pajusite, kad kamuoliukus galite išlaikyti viduje, juos galėsite įsidėti prieš einant pasivaikščioti.


Kaip pasirinkti makšties kamuoliukus Kegel pratimams?

Makšties kamuoliukų būną įvairių formų ir dydžių, su reljefiniu paviršiumi ir glotnių. Forma nėra tokia svarbi, svarbiausia kokį dydį pasirinksite.

1. Pradedančiosioms ir tada, kada norima sustiprinti makšties raumenis po gimdymo, geriausia rinktis didelius (3,5 cm) skersmens ir grūblėtos tekstūros kamuoliukus.

2. Kada pajusite, kad vaginos raumenys sustiprėjo ir galite juos lengviau kontroliuoti viduje, galite pereiti prie mažesnių, svertinių kamuoliukų.

3. Kai pakankamai gerai jaučiate intymius raumenis, galite imtis labai mažų kamuoliukų (1,7 - 2 cm). Jie padės gerai  jausti kiekvieną raumenuką, o sekso metu bus lengviau pasiekti orgazmą.

Taip pat galite rinktis ir vibruojančius rutuliukus, valdomus pulteliu. Jie kuo puikiausiai atliks intymių raumenų treniruotės funkciją, o taip pat suteiks  dar daugiau malonių potyrių.


Kada galima tikėtis pirmųjų rezultatų?
 

Mankštinant raumenis, pirmųjų rezultatų galima tikėtis per 4-6 savaites. Visa tai kuo puikiausiai atsispindės jūsų intymiame gyvenime. Sekso metu pajusite, jog makštis yra ankštesnė ir nesunkiai galėsite suspausti ir atpalaiduoti raumenis akto metu. Orgazmas taip pat taps intensyvesnis ir aštresnis. 
 

Kegelio treniruotės ne tik puikus būdas sustiprinti makšties raumenis, bet tai puiki ir saugi priemonė siekiant pagerinti dubens organų sveikatą. Neabejokite, kad tokia treniruotė teigiamai įtakos ir Jūsų seksualinį gyvenimą. Juk geras seksas - tvirto ir laimingo gyvenimo su partneriu pagrindas!


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras