Riebalai ant juosmens: priežastys ir sprendimo būdai

Losing-Belly-Fat.jpg
 
Riebalai, kurie kaupiasi aplink juosmenį ir ant pilvo, gali būti sukelti rimtą pavojų jūsų sveikatai. Taip yra todėl, kad riebalai gali sutrikdyti svarbių vidaus organų veiklą. Todėl padidėja rizika susirgti cukriniu diabetu, kraujagyslių ir širdies ligomis.

Nesijaudinkite, yra būdų, kurie padės sumažinti juosmens apimtį ir leis sudeginti riebalus pilvo srityje.  Tačiau jei norite efektyviai atsikratyti riebalų, pirmiausia  reikia suprasti riebalų kaupimosi šiose srityse priežastis.

Priežastys, problemos  ir sprendimo būdai:

Kortizolio perteklius organizme. Tam įtakos turi stresas ir nereguliari mityba. Jei paskutiniu metu kenčiate nuo psichologinio streso, blogai miegate ir dėl to atsisakote pusryčių, riebalų kaupimasis juosmens srityje greičiausiai bus padidėjusio kortizolio pasekmė. Norėdami sureguliuoti šio hormone lygį organizme, patartina reguliariai valgyti sveikus užkandžius tarp valgymų, o ne atsisakyti pusryčių. 



Venkite būti nevalgę ilgiau kaip 4 valandas. Stenkitės sureguliuoti mitybą ir vartokite mažiau natūralaus cukraus. Nors sakoma, kad vaisiai sveika, geriau dažniau juos pakeiskite daržovėmis.



Taip pat vertėtų skirti daugiau dėmesio kovojant su stresu. Išbandykite meditaciją, jogą,  kūną atpalaiduojančius pratimus. Kitas dalykas, kodėl riebalai gali kauptis juosmens srityje yra neteisingai atliekami fiziniai pratimai. Dažnai merginos pastebėjusios šią problemą puola sportuoti, tačiau svarbu žinoti, kad neteisingai atliekami pratimai gali atnešti priešingą rezultatą. 

Neteisingai atliekami fiziniai pratimai. Nepertraukiamas pilvo raumenų darbas gali sukelti raumenų hipertrofiją, todėl padidėja raumenų apimtis pilvo ir juosmens srityje. Jei norite turėti moterišką taliją, stenkitės techniškai taisyklingai atlikti pratimus, kurie vienu metu priverstų dirbti ne tik pilvo preso, bet ir sėdmenų bei dvigalvio ir trigalvio raumenis. Taip pat per daug neapkrausite pilvo raumenų, o tolygiai paskirstysite treniruotę po visa kūną.



Taip pat nepamirškite lanko sukimo. Šis pratimas kaipmat padailins taliją. Jei nesate tikros ar teisingai atliekate raumenų pratimus, geriau apsilankykite sporto klube, treneris jus išmokys kaip efektyviai treniruotis namuose ar sporto klube, kad pasiektumėte norimo rezultato.

Per mažas fizinis aktyvumas. Padidėjusi juosmens apimtis gali būti ir priešinga, tai  per mažas fizinis aktyvumas. Tik nepradėkite sportuoti pernelyg aktyviai, o tempą didinkite palaipsniui. Prieš bet kokią treniruotę, būtinas apšilimas. Tai padės išvengti raumenų patempimų.

Sėdimas darbas. Netinkama laikysena ir netaisyklinga kūno padėtis bei sėdimas darbas taip pat gali būti viena iš riebalų kaupimosi juosmens srityje priežasčių. Dirbant sėdimą darbą, sėdėkite kojas nuleidus stačiu kampu, akys turi žiūrėti tiesiai. Nesikūprinkite, nugarą ir pečius laikykite tiesius.

 

Kiti sprendimai, kurie padės sumažinti riebalų perteklių juosmens srityje:
 

  • Hiperterminiai kremai skatina kraujotaką, padidina kraujo pritekėjimą į audinius, todėl kaip pagalbinė priemonė gali būti gana efektyvi.
     
  • Kūno drenažas gali padėti pašalinti toksinus ir skysčių perteklių organizme. Kaip parodė moksliniai tyrimai didelis toksinų suvartojamas su maistu bei oru skatina riebalų kaupimąsi organizme. Todėl visi detoksikacijos metodaigali būti efektyvi priemonė kovojant su riebalais.
     
  • Nepamirškite masažo. Masažas pagerina kraujotaką, kad turi įtakos greitesnei medžiagų apykaitai. Todėl dažniau masažuokite problematiškas kūno sritis.



www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras