Sekso joga: penkios asanos Jam ir Jai

seksas-61292677.jpg
 
Ar žinojote, kad joga ne tik padeda atrasti kūno ir dvasios pusiausvyrą, sumažina stresą bei įtampą, bet ir turi nemažai įtakos seksualiniam gyvenimui. Siūlome Jums penkias asanas, kurios , tikime, atneš naujų vėjų į Jūsų miegamąjį.

Taip pat įspėjame, kad nesistengtumėte iš pirmo karto tobulai atlikti pilno pratimo. Jeigu jaučiate, kad tam tikroms asanoms Jūsų kūnas nepasiruošęs, pradėkite nuo paprastesnių pozų  ir žinokite, kad viskas ateina su laiku.

1. Jogos poza “Saulės pasveikinimas“. Pradėkite nuo taisyklingos stovėsenos  ir būkite atsisukę į rytus.  Taisyklingai atsistokite, kojas laikykite ištiestas, suglaustas. Tada įkvėpkite, o rankas tieskite virš galvos (kiek galite tieskite jas atgal). Tada iškvėpdami lenkitės kuo žemiau, kad rankomis pasiektumėte kojų pirštus. Vėl atsistokite į pradinę padėtį, vieną koją lenkite per kelį  ties krūtine ir statykite į  priekį , o kitą koją tieskite atgal.Po to ištieskite atgal ir antrą koją (ištiestomis rankomis išlaikykisite  savo kūno svorį ir taisyklingai ištempsite kojas bei stuburą).

Pozos privalumai: „Saulės pasveikinimas“ suteiks energijos, sustiprins raumenis ir  pagerins laikyseną. Atlikite šį pratimą 6  – 8 kartus per dieną. Šis pratimas padės atrasti dvasios ir kūno pusiausvyrą.

2. Jogos poza „Mula Bandha“ arba  „Žemutinė pilis“. Atsisėskite ant kilimėlio  ir sukryžiuokite kojas. Įkvėpkite, o tada iškvėpkite ir sulaikykite išangės raumenis (būkite šiek tiek palinkę į priekį, tačiau nesikuprinkite). Tokioje padėtyje būkite keletą sekundžių, o tada atsipalaiduokite ir vėl kartokite pratimą. 

Sanskrito kalboje  žodis "mulas“ reiškia „šaknis“, o "brandha" – „užrakinimas“. Šis pratimas jums ir jūsų partneriui padės atrasti naujų pojūčių sekso metu, nes leis sustiprinti ir reikiamu momentu atpalaiduoti dubens raumenis. Ši jogos poza itin rekomenduojama vyrams. 

3. Paslaptingas deimantas. Pasitieskite kilimėlį, sulenkite kojas ir atsisėskite ant blauzdų. Kulnai turi būti po sėdmenimis. Tada rankas padėkite ant savo kelių, o nugarą laikykite tiesią, bet pernelyg neįsitempkite.  Kvėpuokite giliai ir šioje padėtyje būkite 5 – 10 minučių.

Kokie privalumai: tai viena pagrindinių jogos pozų siekiant pagerinti  apatinės nugaros dalies ir dubens organų kraujotaką. Taip pat veikia raminančiai ir suteikia energijos

4. Salamba Sarvangasana arba stovėsena ant pečių. Pasitieskite kilimėlį ant ankštos antklodės. Tada atsigulkite ant nugaros ir ištieskite kojas. Atrėmę ant grindų alkūnes, delnais prilaikykite savo kūną ir darykite „žvakę“. Užsimerkite ir tokioje padėtyje pasistenkite išbūti 10 – 15 sekundžių. Pratimą pakartokite kelis kartus.

Sarvangasana gerina kraujotaką ir turi įtakos hormonų pusiausvyrai.

5. „Halansa“ arba „plūgo“ poza.  Atsigulkite ant nugaros ir rankas prispauskite ant grindų delnais žemyn. Tada rankas pasukite taip, jog būtų delnai  ištiesti į dangų.Rankomis darykite rato judesį, kol rankos bus virš galvos (tačiau nepakeltos nuo žemės). Kai atrasite patogią padėtį, kelkite kojas statmenai, kol rankų pirštais pasieksite kojų pirštus (prieš pritraukdami kojas nepamirškite įkvėpti, o tada iškvėpti).

Ši poza reguliuoja hormonų pusiausvyrą ir gerina kraujotaką. Tai  leis patirti didesnį malonumą sekso metu ir padės greičiau pasiekti orgazmą.
 

www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras