Seksualumo dieta, kuri prailgins gyvenimą

maistas(1).jpg
 
Aktyvus lytinis gyvenimas stiprina širdį, atmintį, imunitetą ir medžiagų apykaitą. Seksas ne tik gerina gyvenimo kokybę, bet ir veikia kaip jaunystės eliksyras. Bet ką daryti, kai norima atrodyti jauniau, tačiau potraukio mylėtis nėra? Eikite į virtuvę!

Seksas atitolina senatvę ir stiprina imuninę sistemą

Seksualinis potraukis padeda geriau įsisavinti vitaminui D, kurio pagrindinis šaltinis yra  saulė. Seksas padidina hormono oksitocino gamybą. Šis hormonas pagerina smegenų veiklą ir gydo užmaršumą. Karalienės universitete Belfase atliktas mokslinis tyrimas, atskleidė, kad reguliariai mylintis, 3 kartus per savaitę, sumažėja insulto ir širdies priepuolių rizika, vyrams net du kartus.  Be to, patiriamas orgazmas padeda kovoti su peršalimo ligomis ir gripu. JAV mokslininkai nustatė, kad reguliariai patiriamas  orgazmas padidina antikūnių gamybą iki  20%. Taip pat naujausi amerikiečių moksliniai tyrimai atskleidė, kad seksualinis aktyvumas vyresniame amžiuje, padeda apsisaugoti nuo prostatos vėžio.

Tačiau kas iš šių rekomendacijų, jei jos ir lieka tik tušti žodžiai, o jūsų gyvenime seksas yra retenybė?

Šiuo atvju amžinos jaunystės šalininkas Ericas Braverman rekomenduoja nepulti į neviltį, bet pataria keisti mitybą. Priimta manyti, kad pagrindinė priežastis dėl kurios porų seksualinis gyvenimas tampa pasyvus, tai nuovargis, stresas ir psichologinės problemos šeimoje, bet gydytojas Braverman yra tikras, kad reali problema – tai biologinis organizmo senėjimas. 

Britų laikraščiui "Daily Mail", Bravermanas atskleidė pagrindines lytinio potraukio sumažėjimo priežastis. Anot gydytojo, seksualinis potraukis sumažėja tada, kai žmogaus organizme ima stigti pagrindinių cheminių medžiagų, reikalingų normaliam smegenų darbui – dopamino,  acetilcholino, GABA ir serotonino.
 

Dopaminas

Dopaminas verčia mus judėti ir atlikti tam tikrus veiksmus, būtinus žmonijos išlikimui – valgyti, kvėpuoti ir daugintis.

Ženklai, kurie rodo, kad dopamino kiekis organizme yra per mažas: darbo efektyvumo sumažėjimas, išsekimo jausmas, seksas nebeteikia pasitenkinimo, oda tampa mažiau jautri  bet kokiems prisilietimams, mylimasi rečiau nei kartą per savaitę. 

Ką daryti: valgyti baltymų turintį maistą, kurie prisideda prie dopamino organizme statybos. Vertingi produktai, paukštiena, pieno produktai, kviečių gebalai. Siekiant išlaikyti aukštą dopamine lygį visą dieną, reikiamų baltymų turite gauti tris kartus  per dieną, pagrindinių valgymų metu.

Rekomenduojami prieskoniai: bazilikas, juodieji pipirai, kmynų, pankolių, linų sėklos, česnakai, imbieras, garstyčių sėklų, rozmarino, sezamo sėklos, peletrūnas ir ciberžolė. Kava ir arbata taip pat padidins dopamino kiekį ir ištvermę. Per dieną nedideliais gurkšneliais išgerkite du puodelius žaliosios arbatos, pagardintos žiupsneliu juodųjų pipirų.
 

Acetilcholinas

Acetilcholinas atsakingas už mąstymo procesų greitį, informacijos apdorojimą ir jos išsaugojimą.  Visai kaip ir dopaminas, tačiau acetilcholinas, tai raktas į susijaudinimą. 

Ženklai, kurie rodo mažą acetilcholino lygį:  jums nebereikia prisilietimų, masažo ir glamonių aistrai sužadinti, jūs neteisingai interpretuojate kitų žmonių emocijas, jūsų oda yra sausa ir suskilinėjusi, kartais negalite prisiminti ką valgėte.

Ką daryti:  jei jums kyla noras suvalgyti kažką riebaus, tai gali būti priežastis, jog jums trūksta acetilcholino, nes riebalai yra pagrindinis šio hormone šaltinis. Tačiau problema ta, kad ne visi riebalai yra vienodai naudingi. Sveiki maisto produktai, kuriuose gausu choline – kepenys, kviečių gebalai, kiaušiniai, jautiena, žemės riešutai, migdolai, brokoliai ir kopūstai. 

Rekomenduojami prieskoniai: kvapieji pipirai, bazilikas, kmynai, pipirmetės, šalavijai, čiobreliai, ciberžolė.
 

GASR

GASR (gama-amino sviesto rūgštis) kontroliuoja smegenų greitį ir komunikaciją su kitomis kūno dalimis. Per žemas lygis GASR  gali sukelti nerimą, ko rezultate tampa sunku atsipalaiduoti net ir sekso metu. 

Ženklai, kurie rodo mažą GASR kiekį: tapo sunku pasiekti orgazmą arba jo tiesiog nebepatiriate. Jūs esate per daug nervingi, kad galėtumėte mėgautis seksu, jūsų mintys yra sutrikusios. 

Ką daryti: jūs turite gauti pakankamai kompleksinių angliavandenių, jog būtų užtikrintas stabilus glutamino – amino rūgšties gavimas. Šią rūgštį organizmas paverčia į GASR. Optimalus rekomenduojamų produktų rinkinys: rudieji ryžiai, nesmulkinti grūdai, bulvės, otai, brokoliai, lęsiai, banana ir citrusiniai vaisiai.

Rekomenduojami prieskoniai: kmynai, kardamonas, cinamonas, gvazdikėliai, kalendra, Citrinžolė, raudonėliai, paprika, aguonos, rozmarinas ir šalavijas.

GASR lygį organizme taip pat padidina alkoholis, tačiau jo vartoti nerekomenduojama, nes jis sumažina vyriškojo hormone testosterone lygį. Tačiau galite drąsiai gerti ramunlių arbatą su citrinos balzamu. Tai padės padidinti GASR kiekį, tačiau neturės įtakos testosterone gamybai. 


Serotoninas

Serotoninas atsakingas už linksmumą ir laimės jausmą. Šio hormone trūkumas gali sukelti depresiją. 

Ženklai, kurie rodo mažą serotonino kiekį: esate pernelyg nelaimingi pasimylėti, jūs lengvai įsižeidžiate, dažnai jaučiate norą suvalgyti kažką saldaus arba sūraus, sutrikęs miegas

Ką daryti:  jog būtų užtikrinta serotonino gamyba organizme, jūs turite gauti triptofano. Šios amino rūgšties gausu kiaulienoje, avokaduose, sūryje, kiaušiniuose, kalakutienoje, vištienoje ir šokolade. 

Rekomenduojami prieskoniai - "antidepresantai": anyžiai, krapai, mairūnas, muskatas, pipirmėtės, šafranas, mėta ir ciberžolė.
 

Taip pat į savo mitybos racioną įtraukite šiuos natūralius afrodiziakus:

1)  Šparaguose gausu vitamino E, kuris stimuliuoja hormonus, kurie yra būtini aktyviam lytiniam gyvenimui.

2)  Bananus rekomenduojama vartoti dėl fermento bromelaina, kuris yra reikalingas vyrų lytiniam potraukiui. Bananai taip pat yra kalio ir  riboflavino šaltinis, kas leidžia užtikrinti bendrą energijos lygį. 

3)  Kopūstai padeda pagerinti kraujotaką.

4)  Salieras prisideda prie hormono  andesterono gamybos. Nepakeičiama daržovė vyriškai potencijai palaikyti.

5)  Austrės turi didelį kiekį cinko, kuris yra reikalingas vyriško hormone testosterone gamybai. Austrėse taip pat yra dopamine.

6)  Jūros dumbliai – kalcio, jodo ir geležies šaltinis. Šių medžiagų reikia didesniam libido. 


www.suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras