Sveikas seksas bet kuriame amžiuje: trys teisingi žingsniai

 
1 komentaras
Dauguma moterų – nesvarbu, ar jaunos, ar vyresnės, vienišos ar ištekėjusios – turi vieną bendrą tikslą: jos nori išlikti seksualios. Seksas yra neatskiriama gyvenimo dalis. Jis padeda moteriai pasijusti moteriškesnei, patrauklesnei ir artimesnei savo partneriui.

Nuovargis, stresas, klimakso diskomfortas ir pašaliniai vaistų efektai – tai tik nedaugelis faktorių, kurie daro įtaką seksualiniam gyvenimui. Tačiau to neturėtų būti. Štai trijų žingsnių planas, kuris leis išsaugoti sveiką aistrą ir pajusti pasitenkinimą.

Priimkite savo seksualumą

Seksualumas – tai neatskiriama jūsų „aš“ dalis, tai jūsų prigimtis. Nueikite į bet kurį knygyną ir ten tikrai rasite patarimų, kaip atsiskleidžia moteriško seksualumo aspektai. Tam reikia tiek psichologinių, tiek ir fizinių metodų, kuriuos gali išbandyti kiekviena.

Mylėkite savo kūną, jo patraukliausius niuansus. Tai gali būti ir švelni oda, ir barchatinės rankelės, kaklo linkis. Raskite mėgiamas smulkmenas savo veide arba kūne, ir iškelkite jas kaip privalumus – mokėkite tinkamai tai pabrėžti.

Jei jūs galvojate apie dalykus, kurie suteikia jums malonumą, tuomet jaučiate aktyvesne ir patrauklesne, o tai suteikia pasitikėjimo savimi.

Kovokite su prisiminimais. Negatyvūs prisiminimai apie seksą dažniausiai yra susiję su nevykusia seksualine patirtimi. Todėl kai kurios moterys žvelgia į seksą kaip į nuolaidžiavimo areną, o ne kaip į būdą atsiskleisti ir parodyti savo individualumą.

Saugokite savo sveikatą:

- Vartokite sveiką maistą;

- Išlikite fiziškai aktyvi. Reguliarūs pratimai atpalaiduoja nuo streso, gerina nuotaiką ir padeda išlaikyti gerą fizinę formą;

- Saugokite save. Niekas taip netrikdo seksualinės aistros, kaip mintys apie venerines ligas. Juk šiuo metu egzistuoja labai daug apsisaugojimo priemonių. Pasikonsultuokite su gydytoju, jei tai jus neramina.

Ištieskite pagalbos ranką prigimčiai

Noro trūkumas – tai labiausiai paplitusi seksualinė moterų problema. Ji gali būti susijusi su santykiais arba su sveikata.

Kai kurie antidepresantai ir kontraceptinės tabletės mažina lytinį potraukį. Tokiu atveju pagalvokite apie medikamentų pakeitimą.

Sumažėjus geležies kiekiui taip pat gali sumažėti androgeno kiekis – hormono, kuris parūpina lytiniu potraukiu. O aukštas prolaktino lygis gali tapti libido sumažėjimo priežastimi. Ir visa tai galima patikrinti kraujo tyrimų pagalba. Norint sunormalizuoti tam tikrus hormonus, išrašomi vaistai.

Dr. Maiklas Plotas, psichologas, pataria moterims:

- Neatsisakykite artumo. Stenkitės susikoncentruoti ties pačiu seksu, o visa kita – palikite vėlesniam laikui.

- Bendraukite su savo partneriu. Vyrai nemoka skaityti minčių. Kalbėkite su juo apie tai, kas jums patinka, o kas ne.

- Pažinkite naują. Ir moterys, ir vyrai keičiasi. Nėra priežasties, kad seksas ir jūsų lūkesčiai išliktų visuomet tokie patys.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai (1)
Padeda susigadinti gyvenimą visam laikui ne tą partnerį pasirinkus.
Naujas komentaras