5 įpročiai, kuriuos verta išsiugdyti 2019 metais

drovi-mergina-77651101.jpg
 
Ar jūs, kaip ir daugelis, artėjant Naujiesiems pajunti norą keistis? Imi sau žadėti, jog po sausio pirmos mesi rūkyti, pradėsi lankyti sporto klubą, mokytis kalbų, bet praėjus maždaug mėnesiui viską meti ir pažadus pamiršti iki kitų Naujųjų? Ką daryti, kad taip neatsitiktų? Verčiau nedalink pažadų, o kurk naujus, naudingus įpročius. Keletas idėjų, kurios gali padėti tapti sveikesnėmis, produktyvesnėmis ir laimingesnėmis kitais metais:

Išmok mėgautis dabartimi

Viena iš dažnų šių dienų problemų: žmonės nuolat susirūpinę tuo, kas įvyko praeityje, arba nerimauja dėl ateities, taip visai pamiršdami dabarties momentą. Išmokę būti čia ir dabar, patirsime daugiau džiaugsmo, turėsime geresnius santykius su mylimais žmonėmis, tapsime produktyvesni karjeroje. Kaip tai padaryti? Visų pirma pradėk stebėti savo mintis. Ar galvoji apie tai, kas vyksta šią akimirką? Pasisetenk prigauti save – pamatysi, kaip dažnai iš tiesų galvoji apie praeities įvykius, kurių jau negali pakeisti, arba be reikalo baiminiesi dėl to, kas dar bus. Pasistenk atkreipti dėmesį į tai, kas vyksta šiuo metu, mokėk pasidžiaugti laiku su mylimais žmonėmis, ar tiesiog pasigrožėk apsnigta miesto panorama. Mokėjimas gyventi dabartyje suteiks tau daugiau gyvenimo džiaugsmo, optimizmo, atsipalaidavimo.

Atrask labiausiai tau tinkantį judėjimo būdą

Apie sporto naudą daug kalbėti tikriausiai neverta – pagražėjusi figūra, daugiau energijos, netgi pagerėjęs seksualinis gyvenimas, aukštesnis libido – tai tik keletas sporto privalumų. Nepaisant to, vis pasižadi sau pradėti sportuoti, bet nesugebi šio pažado įgyvendinti? Galbut tiesiog nesi atradusi tau tinkančio judėjimo būdo. Joga, šokiai, plaukimas, aerobika, bėgimas, riedučiai – sportas neturi apsiriboti vien tik nuobodžiais pratimais. Kitais metais skirk laiko ir išbandyk įvairesnių judėjimo būdų – galbūt atrasi kas tau patinka, ir be sporto nebegalėsi įsivaizduoti savo gyvenimo?

Atsijunk nuo socialinių tinklų

Facebook, Instagram ir kiti socialiniai tinklai užima vis didesnę dalį mūsų gyvenimuose. Kartais net nepastebime, kiek laiko išvaistome tikrindamos socialinius tinklus, kai iš tiesų per tą laiką galėjome nuveikti ką nors naudingo. Per dažnas socialinių tinklų tikrinimas gali varginti, trukdyti susikaupti, taigi, ką daryti? Įprask reguliariai visiškai atsijungti nuo socialinių tinklų. Leisk sau pailsėti, užsiimti naudinga veikla. Labai naudinga kartą į savaitę pasirinkti vieną dieną, kurią išvis nesinaudosi soc. tinklais – taip darydama reguliariai, pajusi, jog atsiranda daugiau laiko ir tampi žymiai produktyvesnė.

Pradėk iš tiesų rūpintis veido oda

Prisipažink, ar kartais pasitaiko nueiti miegoti nenusivalius makiažo? Net jeigu ir ne, ar tikrai rūpiniesi savo oda tiek, kiek derėtų? Mūsų odos būklė turi itin didelę įtaką visai bendrai išvaizdai – net profesionaliausias makiažas netrodys gražiai ant išsausėjusios, šerpetojančios odos. Susikurk savo odos priežiūros ritualus – rytinis ir vakarinis valymas, kremas, tonikas, kaukės – įtrauk visą tai į savo rutiną. Jei pasistengsi, ir ateinančius metus kruopščiai prižiūrėsi odą, gali būti garantuota, jog vėliau dėkosi sau už šį naudingą įprotį. 


Tikiuosi, šios idėjos pasirodys naudingos ir susigundysi jas išbandyti. Žinoma, tai tik gairės – naudingus įpročius gali kurti ir pati, kievieną dieną, tam nebūtinai reikia laukti Naujųjų metų. 

Linkiu karštai ir įspūdingai atšvęsti Naujuosius,
Deimantė

 

 
Komentarai
Naujas komentaras