Ką veikti per karantiną, jei esi vieniša?

 
Šiuo metu gyvename nekasdienėje situacijoje. Esant karantinui, susiduriame su apribojimais keliauti, gyventi aktyvų socialinį gyvenimą, daugiau laiko priverstinai praleidžiame namie. Kartais tokia izoliacija dar labiau sustiprina vienišumo jausmą, ypač, jei gyvename vieni, neturime šalia antros pusės ir artimųjų. Dar labiau tai sustiprina faktas, jog artėja šventės, tuomet imame ilgėtis buvimo tarp žmonių, bendravimo. Taigi, jei esi situacijoje, kai privalai būti visiškai viena, sužinok, kaip gali praskaidrinti sau nuotaiką ir nepasiduoti liūdesiui.

Palaikyk kontaktą su žmonėmis

Žmogus – sociali būtybė, todėl bendravimas mums būtinas. Net jei ir gyveni viena, neturėtum atsisakyti bendravimo – šiuolaikinės technologijos leidžia palaikyti kontaktą per bet kokį atstumą. Skype, facebook, telefoniniai skambučiai padės palaikyti ryšį su artimaisiais, draugais, šeima, bei nesijausti visiškai vienišai, palaikyti žmogiškąjį kontaktą kuris reikalingas tokiu sudėtingu metu.

Tobulėk

Pagaliau gali skirti pakankamai laiko veikloms, kurių plėtoti anksčiau nespėdavai. Sportas, įvairūs nuotoliniai kursai, skaitymas – laisvą laiką išnaudok tam, jog patobulėtum kaip asmenybė. Kai karantinas baigsis – iš jo išeisi patobulėjusi, o ne iššvaisčiusi laiką veltui.

Venk piktnaudžiavimo

Nesistenk slopinti neigiamų emocijų maistu, persivalgymu, alkoholiu. Tai sau nepadėsi, atvirkščiai, jausiesi tik dar prasčiau. Be to, papildomi kilogramai bei padaryta žala sveikatai – menkas privalumas. Vietoj to, geriau išliek emocijas sportuodama arba tvarkydama namus – nauda bus žymiai didesnė.

Atrask naują įvaizdį

Puikus laikas išbandyti naujas makiažo idėjas, išmokti pasidaryti dailią, tau tinkančią šukuoseną, taip pat išmėginti įdomesnius drabužių derinius – galbūt atrasi kažką netikėto, bet puikiai tau tinkančio. Taip pat puikus metas atlikti spintos reviziją – išmesti nenešiojamus rūbus, apsvarstyti, ką norėtum įsigyti naujam sezonui, susidėlioti derinius – taip vėliau išvengsi spontaniško apsipirkinėjimo ir veltui iššvaistytų pinigų.

Atrask atsipalaidavimo technikas

Išbandyk meditaciją – tai veiksmingas ir nieko nekainuojantis būdas atsipalaiduoti, sumažinti nerimą ir iš karto pasijusti geriau. Pradėk nuo 5 minučių ir vėliau laiką ilgink. Gali išmėginti Youtube įrašytas meditacijas – jose gausi nurodymus kaip kvėpuoti, bus paprasčiau susitelkti į kažkieno balsą.

Tikiuosi, šie patarimai pradės praskaidrinti karantino kasdienybę

Gero savaitgalio,
Deimantė

 
Komentarai
Naujas komentaras