Kaip tapti laimingesne ir labiau savimi pasitikinčia moterimi?

Happy-Woman.jpg
 
Vasara prabėgo nepaprastai greitai, atslinko ruduo ir kartu su juo ne viena iš mūsų pajaučia slogutį, melancholišką nuotaiką, energijos stoką. Egzistuoja netgi toks terminas, kaip „rudeninė depresija“ - šaltuoju metu laiku žmonės tampa imlesni psichiniams susirgimams, mažiau atsparesni stresui, įtampai ir blogoms emocijoms. Ką daryti, jog tavęs tai nepaveiktų? Pateiksiu keletą patarimų, kurie leis išlaikyti gerą nuotaiką bet kokiu oru, bei savimi pasitikėti labiau.

Būk atlaidesnė sau

Daugelis iš mūsų turi aršią vidinę kritikę, kuri niekada nepraleidžia progos išsakyti savo nuomonę. Savikritika, iš esmės nėra blogai, tačiau dažnai kritikuojame ne objektyviai: manome, kad esame nepakankamai geros, menkiname save, keikiame savo išvaizdą, charakterį, ir tai tobulėti visai nepadeda, greičiau atvirkščiai – tik menkina savivertę. Būk sau nuolaidesnė ir dažniau prisimink tai, kas tau pačiai tavyje patinka, ką ypač vertini. Gali net susidaryti sąrašą savo išvaizdos ir būdo savybių, kurias laikai geriausiomis ir akimirkomis, kai trūks pasitikėjimo savimi, šis sąrašas padės kilstelti savivertę.

Skirk sau daugiau laiko

Neužsikrauk sau daugiau pareigų, nei gali pakelti. Privalai skirti laiko poilsiui ir mėgstamoms veikloms. Ką daryti, jei neturi laiko? Tiesiog nugriebti jį nuo ne tokių reikšmingų dalykų. Patikėk, tikrai niekas nemirs jei vakare, vietoj to, kad plautum indus, pagulėsi vonioje su knyga. Lepink save, ir neleisk rutinai ir buičiai užgožti gyvenimo džiaugsmą. Taip pat verta atkreipti dėmesį į pareigų paskirstymą: pagalvok, galbūt dalį darbų galėtum perleisti kitiems šeimos nariams ir taip savaime atsirastų daugiau laiko. Klaida yra galvoti, jog viską privalai padaryti pati – bendradarbiaudama su kitais, laimėsi daugiau.

Užsiimk aktyvia fizine veikla

Kad ir kaip banaliai nuskambėtų – sportas itin naudingas tiek fizinei, tiek psichologinei būklei. Sportuodama reguliariai, turėsi daugiau energijos, būsi stipresnė, taip pat turėsi kur išlieti neigiamas emocijas, stresą, įtampą. Aktyviai sportuojančių žmonių organizmas gamina daugiau endorfinų – džiaugsmo hormonų, todėl jausiesi laimingesnė, būsi geresnės nuotaikos. Žinoma, pagerėjusi figūra taip pat turi savų pliusų – nepaprastai kilsteli pasitikėjimą savimi, leidžia būti labiau savimi patenkintai. Ir tau netgi nėra būtina lieti prakaitą ant treniruoklių: gali išbandyti įvairias sportines veiklas – plaukimą, šokius, aerobiką, jogą ir pan., kol rasi tai, kas iš tiesų malonu ir prie širdies. 

Nepamiršk kūniškų malonumų

Taip taip, kalba eina apie seksą. Ar žinojai, jog reguliarus seksas gerina mūsų emocinę būklę, leidžia stabilizuoti patiriamą stresą ir atpalaiduoja geriau, nei meditacija? Taip pat orgazmo metu išskiriamas dopaminas ir endorfinai – stipriausi laimės hormonai, sukelia norą šypsotis ir būti geros nuotaikos. Jei šiuo metu esi vieniša ir neturi partnerio – tai tikrai nereiškia, jog turi atsisakyti orgazmo: erotinių prekių parduotuvėse gausu žaisliukų, galinčių padovanoti nepamirštamus malonumus.

Jei nori jaustis laimingesnė – dažniau atkreipk dėmesį į smulkmenas, juk iš jų ir susideda gyvenimas. Geras miegas naktį, karštos, stiprios kavos puodelis, malonus pokalbis su drauge, ar karšta, putų pilna vonia, po įtemptos darbo dienos – tokie, atrodo įprasti, bet malonūs dalykai yra verti, jog jais pasidžiaugtum. 

Gero savaitgalio,
Deimantė

 
Komentarai
Naujas komentaras