Moterims: kaip patirti didesnį malonumą sekso metu?

shutterstock_147602774.jpg
 
Moters seksualumas sudėtingesnis, nei vyro. Fiziologiškai, vyro kūnas gamina žymiai daugiau testosterono – hormono, atsakingo už seksualinį aktyvumą, todėl dažnai vyrams sekso reikia daugiau, nei moterims. Moterims sudėtingiau, jos seksualinis aktyvumas dažnai būna žemesnis. Kad tinkamai susijaudinti dažnai reikalingas tinkamas psichologinis nusiteikimas, orgazmą patirti irgi ne taip paprasta: egzistuoja trys jo rūšis (vaginalinis, klitorinis, negenitalinis).

Kaip iš sekso gauti kuo didesnį malonumą?

Viena dažnesnių moterų bėdų – nemokėjimas priimti savo kūno, tokio, koks jis yra, to pasekoje, negebėjimas atsipalaiduoti sekso metu. Dažna moteris lovoje mąsto apie per mažą krūtinę, per didelį pilvą, iššokusius kaulus ir panašiai. Kai kurios netgi apskritai atsisako tam tikrų pozų, nes įsivaizduoja, jog kūnas tuo metu atrodo neestetiškai. Šiuos kompleksus derėtų pašalinti, nes jie trukdo tiek jums atsipalaiduoti, bei patirti malonumą; tiek vyrui, kuris, žinoma jaučia, jog partnerė susikausčiusi. Žinoma, skamba paprastai, bet daug sudėtingiau tai padaryti:

Kartą ir visiems laikams įsisąmoninti, jog mylimąjam esate patraukli. 

Šis vyras su jumis ne bereikalo. Jeigu jis su jumis būna, gyvena ir mylisi, vadinasi, jūsų kūnas jam patrauklus toks, koks yra. Visu šimtu procentu.

Jeigu kompleksas tikrai trukdo gyventi – pašalinkite. 

Yra moterų, kompleksuojančių del tam tikrų dalykų, tarkim antsvorio, ištisus dešimtmečius ir jos gerai nesijaučia ne tik lovoje – taip pat ir kasdienybėje nepasitiki savimi, yra žemos savivertės, graužia save dėl trūkumų. Tokiu atveju galbūt galima trūkumą ištaisyti, pavyzdžiui antsvorio atveju, padės dieta ir sportas, nukarusios krūtinės – operacija ir pan. Jei dėl tam tikro trūkumo graužiatės jau daug metų, tai tikrai trukdo gyventi, galbūt laikas tiesiog pasiryžti?

Pažink savo kūną. 

Moteriai derėtu prisiimti atsakomybę už savo seksualumą ir orgazmą ir nesitikėti, jog vyras turi „nudirbti visą darbą“. Pažinti savo kūną visų pirma turite pati, vėliau bus paprasčiau parodyti partneriui, kas jus užveda labiausiai, kaip tai padaryti?:
Atraskite savo erogenines zonas. Visuomenėje tebėra paplitęs mitas, jog moteriai turėtų pakakti vaginalinio lytinio akto, jog pasiektų orgazmą. Deja, tai galioja tik gal 20 proc., moterų, kurios geba pasiekti vaginalinį, arba kitaip – G taško orgazmą. Visoms likusioms būtina klitorio stimuliacija akto metu, o ir šiaip klitoris pelnytai yra laikomas karščiausia moters erogenine zona – ten slepiasi apie 8000 jautrių nervinių galūnėlių. Čia į pagalba galite pasitelkti ir tam sukurtus sekso žaisliukus – klitorio stimuliatorius.

Nesitikėk, jog vyras skaitys tavo mintis. 

Tu turi komunikuoti ir aiškiai partneriui leisti suprasti, kas tave užveda, o kas nelabai patinka. Internete pilna patarimų, kaip tai parodyti atodūsiais, žvilgsniu ir panašiai, bet to visai nereikia – vyrai puikiai supranta tiesiogiai išsakytas mintis. Pasakyk jam tiesiai šviesiai, ko norėtum. Kartais bėda slypi tame, jog moteris pati nežino, kas ją užveda, o čia mes jau grįžtame prie punkto „pažink save“. Kaip sužinoti? Kaip įkvėpimo šaltiniai gali padėti erotiniai filmai, knygos, na ir žinoma eksperimentavimas lovoje. Kartais moterys nedrįsta išsakyti vyrams, kas jų netenkina, bijodamos įžeisti vyrišką ego. Patikėkite, vyrai nėra maži vaikai, ir tikrai išgyvens. Gerbiantis ir mylintis savo moterį vyras, kaip tik bus dėkingas už informaciją ir atvirumą. Žinoma, nereiktų reikšti kritikos susipykus, ar naudoti kaip įžeidimą.

Pakurstyk libido.

Santykių pradžioje libido dažnai „liepsnoja“ savaime, tačiau praleidus kartu daug metų, atsiradus rutinai, bendrai buičiai, vaikams, natūralu, jog jis slobsta ir norint aistrą pažadinti, reikia įdėti papildomų pastangų. Kaip padėti savo libido vėl suliepsnoti? Pirmiausia, patarčiau prežvelgti savo dieno režimą. Moterų aistrai itin kenkia stresas ir nuovargis, todėl geriausia būtų, jei imtum planuoti laiką ir išsidėliotum dienos darbus taip, jog rastum laiko sau. Taip pat rekomenduojama miegoti bent 7-9 h. Taip pat seksualiniam potraukiui atsiliepia tai, ką tu valgai – pasirūpink, jog gautum pakankamai gerųjų angliavandenių, nesočiųjų riebalų, baltymų, ir žinoma vitaminų bei mineralų. Patartina pasidaryti ir kraujo tyrimą, jis padės nustatyti ar organizmui ko nors trūksta. Patartina sportuoti – užsiimant fizine veikla, gaminasi daugiau testosterono, o jis, kaip minėjau yra atsakingas už seksualinį potraukį.
Daugelio problema – negebėjimas atsipalaiduoti lovoje, nuolatinės pašalinės mintys, o jų atsikratyti padėti gali darbas su savimi: meditacija, kvėpavimo pratimai. 

Vaginos raumenų treniravimas.

Esate girdėję savoką „Kėgelio pratimai“? Tai yra giliųjų vaginos raumenų terniravimas ir stiprinimas, siekiant pagerinti seksualinį gyvenimą visapusiškai. Kaip treniruoti? Galima tiesiog atlikti raumenų sutraukinėjimus, „Kėgelio pratimus“ (apie informacijos gausu internete), arba pasinaudoti paprastesniu variantu – vaginaliniais kamuoliukais. Juos nešiodama imstite jausti didesnį seksualinį portaukį, orgazmas taps stipresnis, gilesnis, taip pat ir partneris pajus teigiamus pokyčius.

Kodėl verta skirti dėmesio savo seksualinio gyvenimo tobulinimui? Geras ir dažnas seksas sutvirtina santykius, padeda gamintis laimės hormonams, todel esame pozityvesnės, laimingesnės, labiau džiaugiamės gyvenimu. Todėl tikiuosi, jog šie patarimai tau pravers ir savaitgalis bus itin karštas!

Deimantė

 
Komentarai
Naujas komentaras