Užuot pasimylėję – išsimiegokite, o tada...jau mylėkitės

people-rest-love-relationships-and-happiness-concept-happy-couple-lying-in-bed-and-having-fun-at-home_rmqxlxv0_thumbnail-full01.png
 
Padarysiu vakarienę, patikrinsiu elektroninius laiškus, palįsiu po dušu, paskaitysiu vaikams pasaką, pasimylėsiu su žmona/vyru, o tada, pagaliau, užtarnautas dienos poilsis...Gyvenime daug dalykų, kuriuos, turime jėgų ar ne, esame priversti daryti, tačiau į šį privalomų darbų sąrašą seksas įtraukiamas neturėtų būti. Neretai kalbama, jog seksas – vaistas nuo visų ligų, nuovargio – taip pat, tačiau mokslinių tyrimų rezultatai pateikia kardinaliai priešingas išvadas.

Jei nori kokybiško sekso – gerai išsimiegok, o ne įsivaizduok, jog turi atsiduoti sutuoktiniui nepriklausomai nuo fizinės bei emocinės savijautos. 


Nuovargis ir seksas – du nesuderinami dalykai. Tai iškalbingai patvirtina tyrimo, skirto miego bei sekso ryšiui, analizė. Remiantis atliktomis apklausomis, vyrui „gauti“ sekso tikimybė išauga 14 proc., jei šis vakarą prieš savo antrajai pusei leido išsimiegoti valandą ilgiau (2 papildomos miego valandos tokią tikimybę padidina net dvigubai). Dienos ar kelių „badas“ atsipirks su kaupu – seksas bus kur kas aistringesnis, o ne primins varginantį darbą iš pareigos.


Dar neįtikinome, jog, užuot bandžius suvilioti savo antrąją pusę nepaisant jos/jo nuovargio, derėtų pasiūlyti saldžiai nusnausti? Žemiau pateikti argumentai puikiai iliustruoja tiesioginį ryšį tarp kokybiško miego bei gero sekso. 


Miegas – streso priešas. Nepailsėjęs žmogus į įprastus dirgiklius žiūri kur kas jautriau, o nuovargio etapui tęsiantis ilgiau, iškyla nuolatinio streso pavojus. Ši negatyvi būsena be žalos sveikatai, savijautai ar net išvaizdai, tarsi išjungia lytinio susijaudinimo „mygtuką“. Kol dar problema nėra įsisenėjusi, sugrįžti į vėžes padeda tiesiog kokybiškas poilsis. 


Miegas – hormonų pusiausvyros organizme reguliatorius. Kokybiško miego naktis garantuoja, jog testosterono bei estrogeno lygis šoktels  į aukštumas. Padidėjęs kiekis hormonų, atsakingų už lytinį susijaudinimą, organizme išliks net 24 valandas, tad laiko pasinaudoti šia galimybe tikrai bus (rekomenduojame greituką – geros dienos garantą).


Miegas – energijai bei dėmesio koncentracijai. Viena iš kokybiško sekso taisyklių – orientacija į savo bei partnerio emocijas. Apie kokį dėmesingumą galima kalbėti, kai iš nuovargio merkiasi akys? Gerai išsimiegojus, misija pasiekti orgazmą bei patenkinti parterį yra ranka pasiekiama.


Mylėkite bei mylėkitės, tačiau šio malonaus proceso neparverskite darbu: būtina adekvačiai vertinti savo bei partnerio savijautą. Pailsėjęs žmogus viską atlieka kokybiškiau, seksas, kaip turėjote įsitikinti, ne išimtis. 

Suaugusiems.lt

 

 
Komentarai
Naujas komentaras