Senamadiški būdai, padėsiantys susitaikyti

bc288175-fd2a-47ec-9c27-b75815cc7a30.jpg
 
Yra daugybė dalykų, kurie turi būti palikti praeityje, tačiau kai ko iš praeities galime ir pasimokyti. Pasak ekspertų, kai kurie patarimai iš praeities gali efektyviai padėti susitaikyti po ginčo.

Daugelis šių patarimų labiausiai susiję su gerumu net konflikto metu. Kai jaučiamės įskaudinti ar pikti, galime manyti, kad partneris tyčia sukėlė mums šiuos jausmus. Tačiau, jei partneris daro palankesnes prielaidas, atsiranda daugiau erdvės konstruktyviam darbui su bėda. Kitaip tariant, pasistenkite duoti partneriui laiko pamąstyti, net didžiausio konflikto metu. Pozityvios prielaidos pagerins konflikto toną ir jis baigsis, žinoma, pozityviau. 

1. Būkite pažeidžiamas

Tada, kai įsimylėjėliai rašydavo ilgus laiškus vienas kitam, jie nebijojo rodyti savo emocijų. Iš to modernios poros gali labai daug pasimokyti. Nebijokite rizikuoti ir tapti pažeidžiamu. Pasakydami partneriui, kad jo ilgitės ir norite daugiau laiko leisti drauge, sumažinsite konflikto įtaką. 

2. Likite taikūs prie kitų žmonių

Gali būti, jog turite įproti diskutuoti apie savo santykius su draugais, tačiau ginčų pasilaikymas poroje gali sustiprinti jūsų ir partnerio ryšį.

Praeityje, kad ir kas nutikdavo poroje, tai buvo griežtai laiko tik tarp dviejų žmonių. Poros buvo viena komanda, net tada, jei norėdavo vienas kitą užmušti – niekas nesikišdavo, o asmeninės bėdos netapdavo bendruomenės bėdomis. Jei tikrai turite pasikonsultuoti su geriausiu draugu, visada galite tą padaryti, žinoma. Tačiau iš pradžių, pasistenkite bėdas išspręsti poroje.

3. Neskelbkite ginčo laimėtojo

Tada, kai visi laikėsi socialinio etiketo taisyklių, dažnai daug kas būdavo labiau civilizuota, net ginčo metu. Toks senamadiškas konflikto sprendimas parodo, jog abu pateikėte svarius argumentus. Ir kartais geriausia neskelbti ginčo laimėtojo. Ne visi ginčai privalo būti išspręsti. Jei iš tikro atsidūrėte aklavietėje, pripažinkite tai ir nuslopinkite įtampą.

4. Pasivaikščiokite kartu

Priklausomai nuo ginčo rimtumo, tai gali būti ne toks ginčas, kurį išspręsite per penkias minutes. Jei taip nutiko ir jums, padarykite pertrauką. Pasivaikščiojimas drauge pauzės metu gali padėti nusiraminti ir pakeisti negatyvią energiją.

5. Užsiimkite sodininkyste kartu

Didelio ginčo įkarštyje emocijos gali lietis per kraštus. Geriausias būdas su tuo susitvarkyti – užsiimti fizine veikla. Pasivaikščiokite drauge netoliese esančiame parke ar užsiimkite namų ūkio projektais tam, kad paleistumėte pyktį. Kai abu išsivalysite galvas, galėsite ir vėl diskutuoti apie situaciją ir taip kaip abudu jaučiatės.

6. Patogiai sėdėkite

Tai gali pasirodyti ne itin svarbus dalykas, tačiau tai gali turėti didelės įtakos ginčo efektyvumui. Aukštos kėdės nėra madingos šiais laikais, tačiau patogi sofa puikiai tiks.

7. Netaikykite „žemiau juosmens“

Kai naudojate partnerio silpnas vietas ginčui laimėti blogai veikia pasitikėjimą ir saugumą. Streso metu gali būti nesunku knistis po partnerio asmenybės bruožus, tačiau palikite tai ramybėje ir laikykitės ginčo priežasčių. Neiškelkite praeities bėdų, vietoje to, dirbkite drauge tam, kad išspręstumėte dabartinę.

8. Aiškūs vaidmenys

Žinoma, stereotipinis mąstymas apie lyčių vaidmenis santykiuose netinka šiems laikams, tačiau iš to galite nemažai pasimokyti. Apibrėžkite tai, kas užsiima namų ruoša ir kitus pasiskirstykite darbus. Kuo geriau tą apibrėšite, tuo mažiau tikimybės, jog problemos su tuo išlįs ginčo metu. Tai sumažins pyktį ir nepasitenkinimą, kuris kyla dėl įtampos.

Kai atmosfera įkaista, atsitraukite kartu ir nuveikite kažką mielo. Dėmesio sutelkimas vienas į kitą padeda į ginčą pažvelgti iš kitos perspektyvos.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras