Kaip tobulai įvaldyti kaubojės pozą?

180907-women-dirtier-than-men-bed-feature.jpg
 
Turint galvoje, jog apie šią pozą, greičiausiai, visi yra girdėję ir ją bandę, kaubojės poza vis dar gali bauginti. Buvimas viršuje gali iškelti daugybę klausimų. Ką daryti su rankomis? Ką daryti, kai pavargsta kojos? Kaip išlaikyti ritmą?

1. Viskas priklauso nuo kampo

Kaubojės poza nereiškia, kad partnerė sėda tiesiai ant partnerio 90 laipsnių kampu. Vietoje to, partnerė turėtų šiek tiek pasilenkti į priekį (iki 45 laipsnių). Skverbtis bus patogi ir lengva.

2. Judėkite

Turėtumėte kūną judinti taip lyg šoktumėte. Atsisėskite ir linguokite klubais būdama viršuje. Naudokitės rankomis ir klubais, kad išlaikytumėte balansą, arba nuleiskite rankas šalia partnerio kūno. 

3. Būkite nenuspėjama

Rekomenduojame keisti skverbties gylį ir tempą tam, kad neatsirastų jokio nuspėjamo šablono. Pradėkite nuo paviršutiniškų, staigių judesių ir leiskite sau lėtai paskęsti partnerio kūne su kiekvienu penktu judesiu. Jei sunku atrasti reikiamą ritmą, galite keisti judesius nuo šokinėjimo iki trinties, taip pat nepamirškite keisti ritmo dažnio tam, kad atrastumėte tai, kas suteikia daugiausia malonumo.

4. Įtraukite rankas

Eksperimentuokite su savo ir partnerio rankomis. Paprašykite partnerio prilaikyti jūsų klubus rankomis papildomam balansui. Taip pat, galite pamėginti kiek pasilenkti atgal, rankomis suimti partnerio kelius ar kulkšnis – tai padės perkelti svorį, kai pasijusite pavargusi. Galite pažaisti su savo krūtimis intensyvesnei stimuliacijai, be to, tai kaitins partnerį.

5. Nebijokite kontroliuoti

Norėtumėte kaubojės pozą paversti dar karštesne? Laikykite partnerio rankas virš jo galvos, ar panaudokite tam antrankius ir liepkite jam nejudėti. Kontrolės atėmimas varys jį iš proto, ypač, kai parodysite jam, kaip malonu „jodinėti“. Tik nepamirškite prieš imantis tokių veiksmų tą aptarti, ypač, jei naudosite antrankius.

6. Nesivaržykite paprašyti partnerio kontroliuoti

Tik todėl, kad esate ant viršaus nereiškia, kad tampate ta, kuri atlieka visą darbą. Paprašykite jo perimti kontrolę, jei tik to norite.

7. Pakiškite po juo savo kojas

Pakišdama kojas po partnerio kūnu pajusite papildomą balansą, o tai suteiks didelį pranašumą. Šis judesys suteiks stabilumo ir neleis pavargti jūsų šlaunims.

8. Paverskite seksą privačiu šou

Kai įvaldysite reguliarią kaubojės pozą, išmėginkite atvirkščią šios pozos versiją. Viskas vyksta taip pat, tik nusisukus nuo partnerio. Tai ne tik puiki proga parodyti jam savo kūną, bet galėsite nesivaržyti savo veido išraiškų ir labiau atsipalaiduosite.

9. Pabandykite šią pozą partneriui sėdint

Nėra tokios taisyklės, kuri sako, jog mylintis kaubojės poza, partneris privalo gulėti ant nugaros. Išbandykite šią pozą partneriui sėdint. Tai padės perkelti svorį nuo jūsų šlaunų, pakeisti ritmą ir leis laikytis už partnerio. Be to, kaip būsite šitaip atsisukę vienas į kitą, galėsite palaikyti intymų akių kontaktą. 

10. Įtraukite sekso žaisliukus

Jei esate viršuje, galite kiek atsilošti ir taip turėsite daugiau erdvės klitorio stimuliacijai vibratoriumi ar kitu sekso žaislu. Jei jums reikia rankų išlaikyti balansui, klitorį stimuliuoti gali partneris. Bus ypač seksualu, kai savo malonumo kontrolę perduosite partneriui.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras