Ką valgyti kai kamuoja mėnesinių skausmas?

02-menstrual-pains-heat-or-ice-504135835-Yuri_Arcurs.jpg
 
Visi, kas yra patyrę PMS žino, kokie siaubingi gali būti mėnesinių skausmai. Tačiau prieš malšindami skausmą ibuprofenu, pavalgykite, nes tam tikri produktai tikrai palengvintų jums gyvenimą.

Kiekvieną mėnesį ateina ta viena savaitę, kai po kelių dienų pilvo pūtimo, ima kankinti skausmas ir tada, viskas ką norite daryti, tai suvalgyti viską, ką matote ar tiesiog išsiplėšti gimdą lauk. Tai tikrai nėra žavintis reikalas, o moterys kas kartą tą išgyvenusios turėtų gauti apdovanojimą. Daugelis moterų skausmams atėjus trokšta tik picos ir vyno, tačiau tokie produktai iš tikro nepadeda, o tik padidina skausmą.

Stiprus PMS dažniausiai būna moterims, kurių mityba nebūna visavertė. Sustiprėję PMS simptomai pastebėti moterims, kurios gauna per mažai skaidulų, magnio, kalcio, vitamino B6, be to, su maistu gauna per daug cukraus. Didesnis kiekis vitamino D gali palengvinti PMS simptomus.

Taip pat, PMS metu padidėja uždegimų rizika, todėl turėtumėte valgyti priešuždegiminius produktus. Lašiša ir kitos riebios žuvys, neriebi mėsa, migdolai, juodosios pupelės, riešutai, žirniai, juodasis šokoladas, saulėgrąžos, česnakas, imbieras, įvairios sėklos, rozmarinas, ypač tyras alyvuogių aliejus ir cinamonas – puikūs priešuždegiminiai maisto produktai, kurie gali labai padėti PMS ir mėnesinių metu.

Taigi, ką valgyti mėnesinių metu, kad numalšintumėte skausmą?

1. Juodasis šokoladas

Ar kada susimąstėte, kodėl taip trokštate šokolado menstruacijų metu? Jūsų kūnas puikiai žino. Juodajame šokolade gausu antioksidantų, kurie padeda organizmui kovoti su uždegiminiais procesais, taip pat, jie puikiai malšina skausmą.

2. Vanduo

Žinote, kad vanduo būtinas jūsų kūnui normaliai funkcionuoti, tačiau vanduo taip pat gali padėti malšinti mėnesinių skausmą. Gerkite kuo daugiau vandens ir pasijusite lyg naujai gimusi.

3. Bananai

Bananuose esančios maistinės medžiagos žinomos dėl raumenų atpalaidavimo, todėl rinkitės bananus po sporto ir mėnesinių metu. Bananuose esantis kalis padės atpalaiduoti raumenis ir numalšins skausmą.

4. Ananasai

Ananasuose esantys vitaminai, taip pat kaip ir bananai, puikiai atpalaiduos įsitempusius raumenis, be to, šis vaisius pakels jūsų nuotaką.

5. Lašiša

Šioje žuvyje gausu omega 3 riebiųjų rūgščių ir vitamino D. Šie priešuždegiminiai junginiai puikiai kovoja su skausmu.

6. Arbata

Puodelis arbatos, ypač žaliosios arba ramunėlių, nuramins protą, kūną ir sielą. Įsitaisykite patogiai po ilgos dienos su puodeliu arbatos ir mėgaukitės jos raminančiu poveikiu.

7. Jogurtas

Maisto produktai, turintys daug kalcio, taip pat sumažins jaučiamą skausmą. Dabar tikrai žinote, ką valgysite pusryčiams per mėnesines.

8. Sėmenys

Sėmenyse, kaip ir lašišoje, gausu omega 3, kurios būtinos raumenų atpalaidavimui, dėl kurių jaučiate skausmą.

9. Lapiniai kopūstai

Lapiniai kopūstai yra vienas geriausių kalcio šaltinių, kuris puikiai malšina skausmą jaučiamą menstruacijų metu.

10. Graikiniai riešutai

Drąsiai galite suvalgyti saują šių riešutų kasdien, dėl juose esančios gausybės omega 3.

11. Riešutų sviestas

Riešutų svieste gausu vitamino E, kuris yra dar vienas magiškas priešuždegiminis ir skausmą malšinantis vitaminas.

12. Saulėgrąžos

Kaip ir riešutų svieste, saulėgrąžose daug vitamino E. Be to, tai labai gardus užkandis, tad pirmyn.

Net jei jaučiatės siaubingai dėl skausmo, turite valgyti šiuos produktus pirmąją ciklo dieną. Šie skanūs pasirinkimai gali padėti numalšinti skausmą.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras