Kaip sustiprinti moterišką libido?

Bed1.jpg
 
Visi esame tą jautę: jūsų partneris nori mylėtis dienos pabaigoje, o jūs jaučiatės per daug pavargusi ar nenusiteikusi tam. Tačiau kas, jei taip nutinka kiekvieną vakarą? Na, moteriškas libido dažnai svyruoja nuo itin aukšto iki žemo, ypatingai, kai egzistuoja daugybė faktorių, veikiančių moterišką seksualinę energiją. Jei patyrėte libido sumažėjimą ir tai nekelia jums rūpesčių ir nedaro neigiamos įtakos santykiams su partneriu, tada neturite dėl ko jaudintis.

Tačiau, jei sumažėjęs libido kelia stresą ir neigiamai veikia santykius su partneriu, gali būti, jog atėjo laikas išsiaiškinti aistros sumažėjimo priežastį ir tai pakeisti.

Pirmas žingsnis – problemos nustatymas ir tai gali sukelti sunkumų. Daugumui moterų silpnas libido ar seksualinės aistros nebuvimas yra kompleksinis. Egzistuoja daugybė priežasčių, dėl kurių moterų libido silpnėja, pavyzdžiui, hormonų lygio kaita, vartojami vaistai, alkoholio vartojimas, stresas ir santykių su partneriu būsena. 

Štai ką galite padaryti, kad išsiaiškintumėte libido susilpnėjimo priežastį ir susigrąžintumėte sveiką lytinį gyvenimą:

1. Perskaitykite vartojamų vaistų indikacinius lapelius

Dažnai pasitaiko, jog libido susilpnėjimą sukelia vartojami vaistai. Pavyzdžiui, tam tikros antidepresantų rūšys gali susilpninti seksualinę aistrą, taip pat ir kai kurios kontraceptinės tabletės. Jei įtariate, jog vaistai silpnina jūsų norą mylėtis, pasitarkite su gydytoju. 

2. Nepasitikite savimi, esate nepatenkinta savo kūnu

Reguliarus sportas padeda pasitikėti savimi, o šis pasitikėjimas svarbus ir miegamajame. Jei nesijaučiate gerai dėl to kaip atrodote, tada nenorite ir nusirengti.  Tačiau jei jaučiatės seksuali - labiau tikėtina, jog norėsite dalintis savo kūnu su partneriu

3. Patiriate skausmą lytinių santykių metu

Jei jaučiate skausmą sekso metu, jūsų libido taip pat mažėja. Sunku geisti to, kas skausminga. Daugybė moterų, patiriančių menopauzę, patiria ir vaginalinį išsausėjimą, o tai dažniausiai ir būna pagrindinė libido nebuvimo problema. Jei lubrikanto naudojimas nepadeda, reiškia, laikas apsilankyti pas gydytoją. 

4. Vartojate alkoholį

Padidėjęs alkoholio suvartojimas neigiamai veikia seksualinį gyvenimą. Dienos baigimas taure vyno dažniausiai nepadaro jokios žalos, tačiau atkreipkite dėmesį kiek išgeriate kiekvieną savaitę. Gali būti, jog nustojusi vartoti alkoholį, padėsite sau susigrąžinti sveiką seksualinį gyvenimą.

5. Patiriate daug streso

Stresas yra viena iš pagrindinių ir labiausiai libido neigiamai veikiančių priežasčių. Jei esate įsitempusi, seksas, greičiausiai, lieka paskutinėje vietoje. Skirkite daugiau laiko sau, savo pomėgiams ir poilsiui.

6. Suplanuokite pasimatymą su partneriu

Kada paskutinį kartą buvote pasimatyme su savo partneriu? Gyvename pasaulyje, pilname streso ir rūpesčių, todėl lengva pasiduoti ir mažiau laiko skirti tik partneriui, tačiau tai neigiamai veikia poros santykius ir seksualinį gyvenimą.

Taigi, skirkite laiko ir suplanuokite romantišką pasimatymą su partneriu be streso. Kai kuriems žmonėms nepatinka sekso planavimas, tačiau tai tikrai gali padėti. Jei suplanuosite tikslų laiką, imsite laukti to momento. Sekso laukimas nuteiks maloniai, be to, seksualios mintys apie tai, ką nuveiksite drauge, įžiebs artumo, flirto ir seksualinės aistros.

7. Pabandykite ką nors naujo

Poros dažnai papuola į surežisuotą seksą (tas pats laikas, vieta, ta pati poza). Tokios poros sako, jog toks seksas neįdomus ir nevertas pastangų. Naujų dalykų išbandymas lovoje gali įberti pikantiškų prieskonių į jūsų ir partnerio seksualinį gyvenimą. Išbandykite naują pozą ar sekso žaisliuką – išbandykite bet ką, kas suteiks malonaus jaudulio. 


Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras