Pratimai, padėsiantys padidinti libido

49413214_631616420602644_1073213092159470775_n.jpg
 
Visiems pasitaiko libido sumažėjimas ir šuoliai į viršų. Visiškai normalu patirti etapą, kai susidomėjimas seksu sumažėja, tačiau kartais tai gali sukelti stresą (o seksas dažnai padeda sumažinti stresą).

Paklausėme ekspertų, ar yra tokių pratimų, kurie gali padėti padidinti libido ir gavome atsakymą. Pateiksime geriausius pratimus, kurie padės susigrąžinti norą mylėtis.

1. Intensyvios intervalinės treniruotės

Tokios treniruotės yra puikiai subalansuotos ir efektyvios. O dar geriau yra tai, kad joms reikia skirti tik 10 – 15 minučių per dieną. Svarbu, kad treniruotė būtų labai intensyvi ir be pertraukų.

Tokie pratimai padidina testosterono ir augimo hormonų kiekį organizme, o šie cheminiai junginiai abu labai svarbūs sveikam libido, susijaudinimui ir orgazmui. Taigi, galima sakyti, jog 15 minučių trukmės treniruotė puikiai nuteikia seksui.

2. Joga ir tempimo pratimai

Joga, į kurią įeina tempimo pratimai ir teisingo kvėpavimo praktika, sumažina kortizolio ir padidina oksitocino išsiskyrimą, dėl kurio jaučiame mažiau streso. O kai kortizolio lygis aukštas, tai išbalansuoja hormonų pusiausvyrą, todėl silpnėja libido.

3. Dubens dugno raumenų ir Kėgelio pratimai

Pratimai, skirti stiprinti dubens dugno raumenis, gali pagerinti seksą ir libido. Nepamirškite ir Kėgelio pratimų, kuriais moterys sutvirtins makšties raumenis.

Kaip dažnai užsiimti šiais pratimais?

Tam, kad pasinaudotumėte šių pratimų nauda ir padidintumėte libido, ekspertai rekomenduoja treniruotis nuo trijų iki penkių kartų per savaitę. Rezultatai gali skirtis, tai priklauso nuo to, ar esate pradedantysis, ar treniravotės jau anksčiau. Tačiau visumoje, endorfinų antplūdis, kurį pajusite dėka šių pratimų, padės padidinti libido ir tiesiog jaustis geriau.

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras