Pratimai, padėsiantys padidinti libido bei 5 sekso pozos Kėgelio treiniruotėms ir nepakartojamiems orgazmams

ben-wa-balls-in-50-shades-darker-are-both-a-sex-toy-and-a-kegel-muscle-workout.png
 
Visiems pasitaiko libido sumažėjimas ir šuoliai į viršų. Visiškai normalu patirti etapą, kai susidomėjimas seksu sumažėja, tačiau kartais tai gali sukelti stresą (o seksas dažnai padeda sumažinti stresą).

Visiems pasitaiko libido sumažėjimas ir šuoliai į viršų. Visiškai normalu patirti etapą, kai susidomėjimas seksu sumažėja, tačiau kartais tai gali sukelti stresą (o seksas dažnai padeda sumažinti stresą).

Paklausėme ekspertų, ar yra tokių pratimų, kurie gali padėti padidinti libido ir gavome atsakymą. Pateiksime geriausius pratimus, kurie padės susigrąžinti norą mylėtis.

1. Intensyvios intervalinės treniruotės

Tokios treniruotės yra puikiai subalansuotos ir efektyvios. O dar geriau yra tai, kad joms reikia skirti tik 10 – 15 minučių per dieną. Svarbu, kad treniruotė būtų labai intensyvi ir be pertraukų.

Tokie pratimai padidina testosterono ir augimo hormonų kiekį organizme, o šie cheminiai junginiai abu labai svarbūs sveikam libido, susijaudinimui ir orgazmui. Taigi, galima sakyti, jog 15 minučių trukmės treniruotė puikiai nuteikia seksui.

2. Joga ir tempimo pratimai

Joga, į kurią įeina tempimo pratimai ir teisingo kvėpavimo praktika, sumažina kortizolio ir padidina oksitocino išsiskyrimą, dėl kurio jaučiame mažiau streso. O kai kortizolio lygis aukštas, tai išbalansuoja hormonų pusiausvyrą, todėl silpnėja libido.

3. Dubens dugno raumenų ir Kėgelio pratimai

Pratimai, skirti stiprinti dubens dugno raumenis, gali pagerinti seksą ir libido. Nepamirškite ir Kėgelio pratimų, kuriais moterys sutvirtins makšties raumenis.

Kaip dažnai užsiimti šiais pratimais?

Tam, kad pasinaudotumėte šių pratimų nauda ir padidintumėte libido, ekspertai rekomenduoja treniruotis nuo trijų iki penkių kartų per savaitę. Rezultatai gali skirtis, tai priklauso nuo to, ar esate pradedantysis, ar treniravotės jau anksčiau. Tačiau visumoje, endorfinų antplūdis, kurį pajusite dėka šių pratimų, padės padidinti libido ir tiesiog jaustis geriau.

Kėgelio pratimai atliekami sekso metu suteikia malonumo abiem partneriams. Jie taip pat pagerina kraujo cirkuliaciją, sustiprina susijaudinimą ir orgazmą. 

1. Gilus nardymas

Nėra jokios priežasties, dėl kurios negalėtumėte daryti Kėgelio pratimų sekso su savimi metu. Šie pratimai suteiks papildomos stimuliacijos ir sustiprins orgazmą, ypač tada, kai atliksite pratimą orgazmo metu. 

2. Esminis žaidimas

Pozose, kuriose jūsų kojos išskėstos ypač plačiai, sustiprinkite kontaktą įtraukdamos Kėgelio pratimus. Pabandykite tai pozoje, kai partnerė viršuje apsižergusi partnerį.  Atlikite pratimus ritmiškai, tarsi pulsuodamos aplink penį. Partnerio rankos lieka laisvos papildomai klitorio stimuliacijai.

3. Pulsuojantis lotosas

Ar žinojote, jog vyrai taip pat gali atlikti Kėgelio pratimus ir judinti penį? O ar žinojote, kad tą padaryti galima ir sekso metu? Šie vyriški pratimai netiks aistringam ir grubiam seksui, tačiau jausmas bus puikus, jei bandysite tai intymaus, artimo akto metu. Partneriai atsisukę vienas į kitą veidu, partnerė viršuje nejuda kol partneris atlieka pratimus skverbties metu. Tai suteiks nepakartojamą jausmą abiem partneriams. 

4. Bing-Bong

Vaginaliniai rutuliukai, įsprausti į makštį oralinio sekso metu, suteiks pilnumo ir kio lygio malonumo jausmus. Galite investuoti į vibruojančius kamuoliukus, kurie suteiks papildomos stimuliacijos. 

5. Dvigubas suspaudimas

Jei norite patirti ypač stiprią stimuliaciją, suspauskite kojas, kai mylitės misionieriaus poza. Tokiu būdu partnerio judesiai taps lėtesni ir atsiras daugiau trinties. Partnerė taip pat gali kilstelėti  dubenį, taip atsiras dar daugiau trinties. Akto metu, partnerė atlieka Kėgelio pratimus ilgais, lėtais suspaudimais. 

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras