Sumažėjusio libido priežastys ir kaip jį padidinti

150511143555-mismatched-libidos-super-169.jpg
 
Vyrų libido arba lytinis potraukis, tai inkstininkas, kuris yra suvokiamas pasąmonės lygmenyje. Vyro lytinio potraukio nereikėtų painioti su žmogaus seksualine patirtimi. Nedidelė seksualinė patirtis dar nereiškia jo žemo libido. Taip pat svarbu atminti, jog vyrų lytinis potraukis nėra lygus potencijos sąvokai, tačiau didesnis libido gerina potenciją, o siekiant išsiaiškinti, kaip padidinti libido, pirmiausia reikia išsiaiškinti sumažėjusio libido priežastis.

Sumažėjusio lytinio potraukio priežastys

Psichologinės priežastys. Psichologai ir seksologai kaip vieną pagrindinių sumažėjusio libido priežasčių įvardina depresiją ir nerimą. Sumažėjęs lytinis potraukis gali būti litinės funkcijos sutrikimas. Kai žmogus praranda pasitikėjimą, tuo pačiu libido išsijungia. Libido gali dar labiau sumažėti patyrus pasikartojančias nesėkmes lovoje ar tada, kai yra engiamas žmogaus noras pasimylėti.

Nepakankamas hormonų lygis. Libido, kaip ir potencija yra glaudžiai susijusi su hormono testosterono lygiu. Aukštesnis lytinių hormonų lygis organizme reiškia didesnį vyro libido ir atvirkščiai. Testosterono lygis pradeda po truputį mažėti sulaukus 25 metų, o 40-45 gyvenimo metais pasireiškia lytinių hormonų androgenų trūkumas. 

Lėtinis nuovargis ir miego trūkumas. Nebūtinai neišsimiegojimas lemia sumažėjusį libido, bet jei vyrą vargina nuolatinis nuovargis, nuolat neišsimiegama bei esama kitų sumažėjusio libido priežasčių, lėtinis nuovargis gali dar labiau pabloginti  seksualinę funkciją.

Nuolatinis alkoholio arba narkotikų vartojimas. Pavyzdžiui, alkoholis yra laikomas vienu didžiausiu testosterone priešu, tad nesaikingas svaigiųjų gėrimų vartojimas gali būti seksualinių sutrikimų priežastimis. 
 

Nesubalansuota mityba. Jog kūnas funkcionuotų tinkamai, organizmui būtina gauti visų naudingų medžiagų iš maisto. Tam tikrų mikro element bei vitaminų trūkumas gali neigiamai įtakoti pajėgumą.

 

Kokie yra natūralūs būdai padidinti vyro potenciją?

  • Būtina stebėti savo mitybą ir gauti iš maisto visų organizmui reikalingų maistinių medžiagų. Taip pat nepamirškite į savo racioną įtraukti vadinamųjų vyriškų afrodiziakų: granatai, bazilikai, avokadai, kalendra, kviečiai, jūros gėrybės.
     
  • Tam tikri mikroelementai tiesiogiai veikia testosterono lygį organizme. Pavyzdžiui, vyro organizmuilabai svarbu gauti cinko. Šis mineralas padeda susidaryti vyriško hormono testosterono molėkulei, o esant cinko trūkumui testosterono molėkulės žūva.
     
  • Pasistenkite per parą miegui skirti aštuonias valandas. Miegokite tamsoje, nes šviesoje  sumažėja miego hormono melatonino gamyba. Tai turi įtakos pačiam vyriškumui. Tad net jei galvojate, kad galite kuo puikiausiai išsimiegoti prie įjungto televizoriaus, geriau pailsėsite jei miegosite tikrai ramioje aplinkoje.
     
  • Venkite nesaikingo alkoholio vartojimo, nes jame yra moteriškų hormonų analogų. Tai sukuria estrogenų perteklių organizme ir  neigiamai veikia vyrų libido. Tad nuolatinis alkoholio vartojimas gali pakenkti jūsų vyriškumui.
     

Suaugusiems.lt

 
Komentarai
Naujas komentaras