Kas yra Kėgelio pratimai ir kam jie skirti?

pasiruosimas-gimdymui-kegelio-pratimai-inner_kegelio-pratimai.jpg
 
Žodis „kėgelis“ yra dubens dugno raumenų sutrumpinimas, o dubens dugno raumenys palaiko dubens organus. Ir nors Kėgelio pratimai atlieka kelias skirtingas funkcijas, mes papasakosime jums apie tai kaip jie stiprina ir siaurina vaginos kanalą, išangę ir šlaplę, padeda palaikyti šių organų normalią funkciją ir padidina seksualinį malonumą.

Jei Kėgelio pratimai atliekami pakankamai dažnai ir tinkamai, jie taip pat gali atstumti klitorį gaubiančią odą ir taip klitoris taps jautresnis. Viso gyvenimo metu svarbu turėti stiprius dubens dugno raumenis, tačiau kai estrogeno lygis ima kristi, tai tampa dar svarbiau. Kėgelio pratimai taip pat gali padėti susidoroti su skausmu klubuose, bei padėti šlapimo nelaikančioms moterims

Arnoldas Kėgelis dar penktajame praeito amžiaus dešimtmetyje ėme skirti šiuos pratimus savo pacientėms po gimdymo ir po itin sėkmingo „pasirodymo“, gimė Kėgelio pratimai. Štai kodėl šiomis dienomis juos atliekame, norėdami sustiprinti dubens dugną.

Ar jūs turėtumėte juos daryti?

Pagrindinės priežastys Kėgelio pratimams atlikti:

*Gimdėte ar esate nėščia.
*Kenčiate nuo  vidurių užkietėjimo.
*Nelaikote šlapimo ar šiek tiek nelaikote, kai, pavyzdžiui, juokiatės.

Taip pat, jei jūsų dubens dugno raumenys įsitempę, turite išmokti juos atpalaiduoti prieš pradėdami atlikti pratimus. 

Kai ypač stipriai norite pasinaudoti tualetu, jūs gebate susilaikyti tol, kol nueinate į vonios kambarį, ar tik pusę kelio, o gal visai negebate? O kai norite pagadinti orą, ar galite sulaikyti norą viešumoje ar nevalingai pagadinate orą? Ar seksas malonus, be malonumo ar skausmingas? Ar jaučiate dubens dugno raumenų susitraukimus, kai mėginate atlikti Kėgelio pratimą? Visą tai pasako labai daug apie jūsų dubens dugno raumenis ir ar reikia juos stiprinti ar atpalaiduoti.

Kaip juos atlikti

Tam, kad atpažintumėte reikiamus raumenis, pamėginkite sulaikyti šlapimą, kai viduryje šlapinimosi proceso. Tačiau, kėgelio pratimai šlapinimosi metu ar ant tualeto gali sukelti bakterinę infekciją šlaplėje, todėl nepersistenkite.

Tam, kad teisingai atliktumėte Kėgelio pratimus, tiesiog įtempkite dubens dugno raumenis taip pat, kaip įtempiate visus kitus raumenis ir užlaikykite įtemptus 5 – 10 sekundžių, o tada atleiskite. Kartokite 5 – 10 kartų, palaukite maždaug 10 sekundžių tarp kiekvienos pratimų serijos ir pasistenkite juos atlikti tris kartus per dieną. Pirmą kartą darant pratimus rekomenduojame sėdėti, o jei vis tiek naudositės išangės raumenimis ar sustabdysite kvėpavimą, pamėginkite atsigulti.

Kartais gravitacija sukelia per daug pasipriešinimo, kai dubens raumenys yra silpni. Tada sumažinkite pratimų trukmę, o kai kūnas pavargs, gerai pailsėkite ir pradėkite iš naujo.

Rezultatai

Rezultatas priklauso nuo atlikimo kokybės ir dažnio ir, be abejo, tikslo.

Labai dažnai, jei nelaikote šlapimo, Kėgelio pratimai nebus vienintelis faktorius, veikiantis jūsų gebėjimą laikyti šlapimą. Jei treniruositės 5 – 7 kartus per savaitę, pagerėjimą pajusite jau po 6 – 8 savaičių, o nuo 8 savaičių iki 6 mėnesių raumenys ims stiprėti, reiškia, imsite jausti raumenų sustiprėjimą. Jei treniruositės sunkiau, raumenys vis stiprės dar kelis mėnesius.

Kalbant apie seksą, Kėgelio pratimai pagerina seksualinį gyvenimą ir sustiprina orgazmus! Raumenys, kuriuos stiprinate atlikdami šiuos pratimus, susitraukia, kai moteris jaučia vaginalinį ar klitorinį orgazmą. Taip pat, kuo daugiau kraujo priplūsta į šią zoną, tuo orgazmas būna intensyvesnis. 

Ir, žinoma, rūpestis savimi sukuria papildomo pasitikėjimo ir tai taip pat pagerina savijautą bei seksualinį gyvenimą.

Suaugusiems.lt

Ar atliekate K4gelio pratimus?
 
Komentarai
Naujas komentaras